• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

برگزاری اولین جلسه کار گروه مدیریت پسمانددر شهرستان صحنه

  • کد خبر : 32907
  • 04 بهمن 1401 - 10:31
برگزاری اولین جلسه کار گروه مدیریت پسمانددر شهرستان صحنه

اولین جلسه کارگروه پسماند با حضور فرماندارو معاونین ، بخشدار ، شهرداران بخش دینور و صحنه و روسای ادارات ذیربط در محل فرمانداری شهرستان صحنه برگزار شد. به گزارش میلکان،شهرام مظفری زاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنه گفت: این جلسه با هدف بررسی مخاطرات زیست محیطی و جانمایی محل مناسب جهت دفن و دپوی […]

اولین جلسه کارگروه پسماند با حضور فرماندارو معاونین ، بخشدار ، شهرداران بخش دینور و صحنه و روسای ادارات ذیربط در محل فرمانداری شهرستان صحنه برگزار شد.
به گزارش میلکان،شهرام مظفری زاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنه گفت: این جلسه با هدف بررسی مخاطرات زیست محیطی و جانمایی محل مناسب جهت دفن و دپوی زباله های شهری و روستایی شهرستان همچنین بررسی چالش هاي مديريتي محل دفن زباله ونخاله ها و امور پسماند روستاهاي این شهرستان برگزارشد.

دکتر شهبازی فرماندار و رئیس کارگروه مدیریت پسماند شهرستان با تاکید بر لزوم حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست گفت: توجه به سلامت شهروندان باید جزء مهمترین اولویت های مدیران این شهرستان قرار گیرد و نحوه مدیریت صحیح پسماند و استفاده از روش های علمی و نوین در این زمینه یکی از امور زیربنایی جهت توسعه هر منطقه است به نحوی که عدم دفن اصولی زباله ها تبعات بسیار جدی در سلامت شهروندان و محیط زیست دارد.

فرماندار شهرستان صحنه بر جانمایی محل مناسب جهت دپو موقت زباله ها با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ، منابع طبیعی و امور منابع آب برای روستاهایی که امکان حمل و انتقال زباله خانگی به محل دپو زباله های شهر صحنه را ندارند، تعیین محل مناسب و مجزا جهت دفن اصولی زباله های بی خطر سازی شده ، مدیریت پسماندهای صنعتی و بی خطرسازی زباله های عفونی با نظارت جدی شبکه بهداشت و درمان وهمکاری محیط زیست تاکید کرد.

دکتر شهبازی در پایان جمع آوری نخاله های غیر مجاز ساختمانی، ساماندهی و جانمایی محلی جهت تخلیه این پسماندها، برخورد جدی با رها کنندگان نخاله های ساختمانی را ضروری دانست و با تاکید بر پیگیری و اجرای دقیق مصوبات تا حصول نتیجه از سوی اعضای کارگروه مدیریت پسماند شهرستان صحنه،از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواست تا نسبت به تشدید نظارت های خود در این حوزه در راستای قانون اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.