• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

در بقاع متبرکه استان از انرژی های پاک و تجدیدپذیر برق تولید می شود

  • کد خبر : 11030
  • 24 خرداد 1399 - 5:38
در بقاع متبرکه استان  از انرژی های پاک و تجدیدپذیر برق تولید می شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: در سال جهش تولید ، در بقاع متبرکه سطح استان ، از انرژی های پاک و تجدیدپذیر برق تولید می شود. به گزارش میلکان آنلاین؛ حجت الاسلام و المسلمین محمّد صالحی با اعلام این خبر گفت: در راستای نصب ده سایت انرژی خورشیدی در بقاع متبرکه استان، مقدمات […]

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: در سال جهش تولید ، در بقاع متبرکه سطح استان ، از انرژی های پاک و تجدیدپذیر برق تولید می شود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ حجت الاسلام و المسلمین محمّد صالحی با اعلام این خبر گفت: در راستای نصب ده سایت انرژی خورشیدی در بقاع متبرکه استان، مقدمات تولید برق در دو بقعه فراهم شده است.

وی افزود: از مجموع ده سایت انرژی خورشیدی ۲۰ کیلو واتی در سطح استان ، تاکنون حفر چاه ارت* و استراکچر ، پنل ها و تابلوهای برق AC و DC و اینورترهای دو سایت مجتمع آل آقای شهرستان کرمانشاه و امامزاده باقرعلیه السلام بیستون انجام شده است.

مدیرکل اوقاف استان بیان داشت: از روز شنبه مورخ ۲۴ خردادماه نصب تجهیزات دو سایت امامزادگان محمود آگاه و احمد علیما السلام شهرستان سنقر آغاز خواهد شد و در ادامه، این طرح در بقاع متبرکه احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، امامزاده حسن(ع) اسلام آبادغرب، امامزاده قاسم (ع) پا امام کرمانشاه، بقعه سید صالح وزمله ، بقعه ویس القرن و در محل ساختمان اداره کل اوقاف استان به اجرا در خواهد آمد/انتهای خبر

*چاه ارت چاهی است که در مجموعه های برقی جهت جلوگیری از برق گرفتگی ایجاد می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.