• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

برپایی سفره کریمانه خیران برای ۳ هزار مددجوی قصرشیرینی

  • کد خبر : 10473
  • 30 اردیبهشت 1399 - 15:01
برپایی سفره کریمانه خیران برای ۳ هزار مددجوی قصرشیرینی

رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون حدود سه هزار مددجو قصرشیرینی میهمان سفره کریمانه خیران نیک اندیش در رزمایش ” همدلی برای ایران همدل” بودند. به گزارش میلکان آنلاین ، بهمن کرداری، رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین گفت:  در ماه مبارک رمضان امسال خیران نیک اندیش بیش از […]

رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون حدود سه هزار مددجو قصرشیرینی میهمان سفره کریمانه خیران نیک اندیش در رزمایش ” همدلی برای ایران همدل” بودند.

به گزارش میلکان آنلاین ، بهمن کرداری، رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین گفت:  در ماه مبارک رمضان امسال خیران نیک اندیش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به رزمایش ” همدلی برای ایران همدل” کمک کردند.

کرداری افزود: با این میزان کمک حدود دو هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان در آشپزخانه مهدوی این نهاد طبخ شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۱۰ سبد کالای حمایتی شامل موادغذایی همچون برنج، مرغ، روغن و.. برای نیازمندان قصرشیرینی خریداری و در این میان این خانوارها توزیع شده است.

بهمن کرداری با تاکید بر اینکه در زمان توزیع سبدهای معیشتی مسئولان شهرستان نیز با خانوارهای مددجو دیدار می کنند، تاکید کرد: این دیدارها در قالب طرح مفتاح الجنه و با هدف دلجویی از خانواده های مددجو صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین در پایان با تاکید بر این که جمع آوری کمک های مردمی به منظور اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: خیران برای پیوستن به این رزمایش و اطعام و اکرام نیازمندان کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی واریز کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.