• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

سفر هيأت اعزامي وزارت كشور به كرمانشاه/ تعيين تكليف وضعيت شوراي شهر كرمانشاه تا پايان اين هفته

  • کد خبر : 21212
  • 22 شهریور 1400 - 4:29
سفر هيأت اعزامي وزارت كشور به كرمانشاه/ تعيين تكليف وضعيت شوراي شهر كرمانشاه تا پايان اين هفته

مديركل دفتر سياسي و انتخابات استان كرمانشاه با اشاره به مشكلات پيش آمده براي ۲ نفر از منتخبين شوراي اسلامي شهر كرمانشاه و لزوم تسريع در تعيين تكليف وضعيت مديريت شهري گفت: امروز در نشستي ويژه با حضور قائم مقام وزير كشور در امور مجلس تصميماتي اتخاذ و مقرر شد براي تأييد تا آخر هفته […]

مديركل دفتر سياسي و انتخابات استان كرمانشاه با اشاره به مشكلات پيش آمده براي ۲ نفر از منتخبين شوراي اسلامي شهر كرمانشاه و لزوم تسريع در تعيين تكليف وضعيت مديريت شهري گفت: امروز در نشستي ويژه با حضور قائم مقام وزير كشور در امور مجلس تصميماتي اتخاذ و مقرر شد براي تأييد تا آخر هفته در وزارت كشور مطرح شود.

به گزارش پايگاه خبری میلکان آنلاین؛ «جليل بالايي» ضمن تشريح نتايج برگزاري اين جلسه كه با حضور محمد جواد كوليوند قائم مقام وزير، استاندار كرمانشاه و مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي وزارت كشور عصر امروز برگزار شد؛ اظهار داشت: تصمیمات هيأت اعزامی برای تعیین تکلیف شورای شهر کرمانشاه منوط به تایید وزارت کشور است و مقرر شد تا پايان هفته براي اجرا به صورت رسمي ابلاغ شود.

وي افزود: با توجه به مكاتبات و تصميم هاي اتخاذ شده براي رفع اين مشكلات مقرر شد وزارت كشور زمينه اجراي تصميم هاي ابلاغي را فراهم و در همين چارچوب جمع بندي و تصميم گيري شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ابراز امیدواری کرد حداکثر ظرف مدت یک هفته نظر وزارت اخذ و بلافاصله اجرایی شود.

بالايي در ادامه افزود در این نشست مهندس بازوند از وضعیت بلاتکلیف اداره امور شهر و مشکلات شهروندان‌ از مدیریت خدمات مالی و شهری شهرداری ابراز نگرانی و خواهان تسریع در تعیین تکلیف وضعیت شورا شد.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر «کامران ملکی»، «سید احسان احسانی»، «سید پیمان موسوی»، «احسان حیدریان»، «سید حجت‌الله موسوی اجاق»، «رسول آزادی»، «هاشم درویشی»، «سالار احمدزاده»، «پوریا فخری»، «سیدمیثم موسوی اجاق» و «کامبیز غلامی» به عنوان ۱۱ منتخب اصلی شهر کرمانشاه برگزیده شدند. در این انتخابات «خسرو زرافشانی»، «علی فتاحی طهنه»، «حیدر حیدری»، «طیب حیدری»، «شهریار نعمت»، «فردین امیری» و «هوشنگ عندلیب» نیز به عنوان هفت عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شدند. کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و ۱۱ نفر عضو شورای اسلامی این کلانشهر است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.