• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

بیش از ۷۷۵ هزار دوز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شد

  • کد خبر : 21166
  • 07 شهریور 1400 - 7:09
بیش از ۷۷۵ هزار دوز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شد

 معاون فنی مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون در این استان بیش از ۷۷۰ دوز واکسن برای گروه‌های سنی هدف تزریق شده است، گفت: این میزان شامل ۵۵۶ هزار و ۳۰۷ دوز اول و ۲۱۸ هزار و ۷۱۰ دوز دوم است. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا دکتر سارا شاه‌آبادی اعلام کرد: […]

 معاون فنی مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون در این استان بیش از ۷۷۰ دوز واکسن برای گروه‌های سنی هدف تزریق شده است، گفت: این میزان شامل ۵۵۶ هزار و ۳۰۷ دوز اول و ۲۱۸ هزار و ۷۱۰ دوز دوم است.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا دکتر سارا شاه‌آبادی اعلام کرد: اکنون تزریق واکسن برای رده سنی ۳۵ سال به بالا در شهرها، ۲۵ سال در روستاها و ۱۸ سال در بین جمعیت عشایری استان انجام می‌شود.

وی افزود: کار واکسیناسیون کرونا در ۳۴ مرکز تجمیعی و سه سایت خودرویی در استان کرمانشاه در حال انجام است.

۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز پیشتر گفته بود: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه از روز شنبه ششم شهریور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

مهدی محمدی اظهار کرد: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، صحنه، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، کنگاور، سنقر و کلیایی و سرپل ذهاب در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی یادآور شد: براساس این گزارش، شهرستان‌های روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه رنگ بندی جدید کرونایی را نشان دهنده وضعیت بحرانی استان دانست.
به گزارش ایرنا، هم‌اکنون یک هزار و ۳۹۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند که از این تعداد ۲۰۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و ۴۵ بیمار اینتوبه (لوله گذاری نای) هستند.
مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۱۵۴ نفر رسیده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.