• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
هشدار جدی استاندار کرمانشاه:

پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند با بحران جدی کمبود تخت بستری روبرو می‌شویم

  • کد خبر : 21159
  • 07 شهریور 1400 - 5:59
پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند با بحران جدی کمبود تخت بستری روبرو می‌شویم

استاندار کرمانشاه گفت: تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها به بیش از ۱۴۵۰ نفر رسیده و اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با بحران جدی کمبود تخت بستری و افزایش تعداد فوتی ها روبرو می‌شویم. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط […]

استاندار کرمانشاه گفت: تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها به بیش از ۱۴۵۰ نفر رسیده و اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با بحران جدی کمبود تخت بستری و افزایش تعداد فوتی ها روبرو می‌شویم.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد؛ اظهار داشت: طبق آمار ستاد ملی کرونا، کرمانشاه از جمله استان هایی است که بدترین وضعیت را در شرایط فعلی دارد.

وی با تاکید بر اینکه تعداد بستری ها به بیش از ۱۴۵۰ نفر رسیده در ادامه هشدار داد: اگر تعداد بستری‌ها به ۱۸۰۰ نفر افزایش یابد، با کمبود بسیار جدی در زمینه تخت‌های بستری روبرو خواهیم شد.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: خوشبختانه بیمارستان حاد تنفسی سپاه افتتاح شده و ظرفیت این مجموعه به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی افزود: در بازدیدهای میدانی که به شکل مداوم از سطح شهر و فضاهای عمومی داشته‌ایم، مشاهده می شود که متاسفانه بسیاری از افراد پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند و اینگونه رفتارها، هزینه سنگینی در حوزه‌های اجتماعی، سلامت و اقتصاد برای استان در پی دارد.

بازوند ادامه داد: از مردم عزیز کرمانشاه تقاضا داریم در این شرایط سخت، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا در دو هفته آینده به پایان این پیک برسیم و سپس وارد یک سیر نزولی شویم. در غیر اینصورت رقم فوتی‌ها و بستری ها دو برابر می شود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21159

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.