• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اولین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین تشکیل شد

  • کد خبر : 20782
  • 29 تیر 1400 - 5:49
اولین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین تشکیل شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باوجود اینکه از نظر برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) نسبت به گذشته دارای تجربه خوبی هستیم اما توان پرسنل بهداشتی و درمانی در ایپدمی کرونا تحلیل رفته است. به گزارش میلکان آنلاین؛ دکتر محمودرضا مرادی در اولین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین افزود: به لحاظ انجام تست pcr […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باوجود اینکه از نظر برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) نسبت به گذشته دارای تجربه خوبی هستیم اما توان پرسنل بهداشتی و درمانی در ایپدمی کرونا تحلیل رفته است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ دکتر محمودرضا مرادی در اولین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین افزود: به لحاظ انجام تست pcr برای کلیه زائرین اربعین، امکانات و نیروی انسانی استان بسیار محدود است.

وی اظهار داشت: در کنار کمیته های امنیتی، یکی از مهمترین کمیته های بسیار مهم در بحث اربعین کمیته بهداشت و درمان است و در این کمیته چهار حوزه اصلی بهداشت، درمان، دارو و تجهیزات پزشکی و پشتیبانی‌ باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در امر برگزاری مراسم اربعین این چهارمین دوره می باشد که هماهنگی های لازم صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در این خصوص سه سناریو برای برگزاری مراسم اربعین پیش‌بینی شده است؛ برگزاری به صورت نامحدود، برگزاری به صورت محدود و یا عدم برگزاری که ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

دکتر مرادی تصریح کرد: به لحاظ زیرساختی نسبت به سال های گذشته شرایط بهتری داریم؛ بیمارستان اسلام آبادغرب که در زلزله آسیب دیده بود راه اندازی شد، همچنین بیمارستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب از نظر امکانات و تجهیزات تقویت شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.