• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

بازگشت نازنین رحمانی به دنیای قهرمانی رویینگ

  • کد خبر : 20747
  • 28 تیر 1400 - 7:46
بازگشت نازنین رحمانی به دنیای قهرمانی رویینگ

 نازنین رحمانی ملی پوش سابق قایقرانی رویینگ بانوان ایران پس از دو سال دوری از این رشته به دنیای قهرمانی بازگشت. به گزارش میلکان به نقل ایسنا این ورزشکار کرمانشاهی اظهارکرد: سال ۲۰۱۸ در رقابت های المپیک آسیایی دو مدال نقره را برای قایقرانی ایران کسب کردم. وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه برای کسب […]

 نازنین رحمانی ملی پوش سابق قایقرانی رویینگ بانوان ایران پس از دو سال دوری از این رشته به دنیای قهرمانی بازگشت.

به گزارش میلکان به نقل ایسنا این ورزشکار کرمانشاهی اظهارکرد: سال ۲۰۱۸ در رقابت های المپیک آسیایی دو مدال نقره را برای قایقرانی ایران کسب کردم.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه برای کسب مدال در المپیک آسیایی حدود هشت سالی را جنگیده بودم، برای همین بعد از این رقابت ها ترجیح دادم مدتی را از دنیای قهرمانی خداحافظی و استراحت کنم.

رحمانی ادامه داد: حدود هشت ماهی بود که دیگر به صورت حرفه ای از قایقرانی دور بودم و به دلیل علاقه ای که به مربیگری این رشته داشتم به این کار مشغول شدم، اما متاسفانه عدم وجود امکانات و زیرساخت های لازم برای روئینگ در کرمانشاه باعث شد که نتوانم مربیگری را ادامه دهم.

وی افزود: اگر چه برای سایر رشته های قایقرانی در کرمانشاه زیرساخت ها و تجهیزات مناسبی وجود دارد، اما برای رشته رویینگ امکانات چندانی در کرمانشاه وجود ندارد و نیاز است که مسئولین استانی همت کنند تا شرایط روئینگ در استان بهبود پیدا کند.

دارنده دو مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ اضافه کرد: پس از اینکه ادامه مربیگری روئینگ ممکن نشد، با رایزنی ها و حمایت های رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان قرار براین شد تا  دوباره به دنیای قهرمانی برگردم.

وی گفت: سال ۲۰۱۹ پس از حدود هشت ماه دوری دوباره به دنیای روئینگ بازگشتم و به اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی دعوت شدم، اما حدود یک ماه قبل از مسابقات از ناحیه کتف و گردن در اردویی که در سد شیرین دره شهرستان بجنورد بود دچار آسیب دیدگی شدم که با همان آسیب دیدگی به مسابقات رفتم و مدال برنز را نیز گرفتم.

رحمانی اعلام کرد: پس از بازگشت از رقابت ها برای درمان آسیب دیدگی ام اقدام کردم، اما باتوجه به تاخیر در درمان، آسیب دیدگی ام مزمن شده بود.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ جلسه فیزیوتراپی رفتم و به سختی روند بهبودی را طی می کردم، تا اینکه بیماری کرونا هم شیوع پیدا کرد و دیگر نتوانستم ادامه بدهم.

این ملی پوش سابق تیم ملی روئینگ بانوان ایران اضافه کرد: سرانجام پس از دو سال دوری از دنیای قهرمانی، پیش از نوروز ۱۴۰۰ مربی ام با من تماس گرفت و پیشنهاد داد تا در رقابت های لیگ برتر روئینگ حضور داشته باشم که باوجود اینکه بسیار دلسرد شده بودم و دیگر امیدی برای ادامه این رشته نداشتم، قبول کردم.

وی افزود: در دور رفت رقابت های لیگ علیرغم دوری طولانی مدتی که داشتم، مقام سوم را کسب کردم و این انگیزه ای شد تا تمریناتم را با جدیت ادامه دهم و در نهایت به سطح آمادگی در حد ملی پوشان این رشته رسیدم و در دور برگشت هم به مقام قهرمانی دست پیدا کردم.

رحمانی گفت: اینکه در این رقابت ها توانستم ظرف دو ماه خود را به حدی از آمادگی برسانم که بچه های ملی پوش طی دو سال به آن رسیده بودند، باعث شد تا انگیزه ام برای بازگشت به دنیای قهرمانی بیشتر شود و همین شد که تصمیم گرفتم بار دیگر در المپیک آسیایی و این بار در هانگژو چین شرکت کنم.

وی یادآورشد: این روزها شرایط تمرینی بسیار خوبی دارم و به امید درخشش دوباره در المپیک آسیایی با شعف خاصی تمریناتم را ادامه می دهم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.