• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
تا پایان ۱۴۰۰ انجام خواهد شد؛

بهره برداری از بزرگراه اسلام آباد –حمیل-پل دختر

  • کد خبر : 20408
  • 23 خرداد 1400 - 6:05
بهره برداری از بزرگراه اسلام آباد –حمیل-پل دختر

شریفی کرمانشاهمدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد: تا پایان امسال تمامی قطعات بزرگراه اسلام آباد غرب-حمیل-پل دختر تکمیل و زیر بار ترافیک عبوری خواهد رفت. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد: تا پایان امسال تمامی قطعات بزرگراه اسلام آباد غرب-حمیل-پل دختر تکمیل و […]

شریفی کرمانشاهمدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد: تا پایان امسال تمامی قطعات بزرگراه اسلام آباد غرب-حمیل-پل دختر تکمیل و زیر بار ترافیک عبوری خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد: تا پایان امسال تمامی قطعات بزرگراه اسلام آباد غرب-حمیل-پل دختر تکمیل و زیر بار ترافیک عبوری خواهد رفت.

شریفی طول کل این مسیر را ۸۰۰+۲۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: تا کنون بیش از ۸۷ درصد مسیر اتمام و مابقی به سرعت تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در این پروژه مهم با پشت سر گذاشتن ۱۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی و خاک برداری در دشت تپه ماهور مسیر اسلام آباد غرب به پل دختر، و استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت گرم ، ۱۶ کیلومتر مسیر آسفالت شده و در اختیار کاربران جاده ای قرار گرفته که انشاالله شاهد بهره برداری از کمتر از ۱۰ کیلومتر باقی مانده در ۹ ماه آینده خواهیم بود.

شریفی گفت: این محور همواره با توجه به عبور ترانزیت های در رفت و آباد به کشور عراق و همچنین تردد زایران عتبات و عالیات مخصوصا در ایام مورد محرم و اربعین از مسیرهای مورد استقبال کاربران جاده ای بوده، لذا تبدیل این راه اصلی به بزرگراه وبه تبع آن اتصال کریدور غرب به جنوب کشور از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

این در حالی است که بیش از ۲۰ روستای پرجمعیت از امنیت بالای تردد در مسیر مذکور بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.