• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

فعلا برنامه‌ای برای قطعی آب در کرمانشاه نداریم

  • کد خبر : 20402
  • 23 خرداد 1400 - 4:56
فعلا برنامه‌ای برای قطعی آب در کرمانشاه نداریم

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: فعلا برنامه قطعی آب در کرمانشاه نداریم و اگر قطعی است مربوط به میزان مصرف آب محلات است که حجم مخازن آن، پاسخگوی تعداد جمعیت ساکن نیست. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، علی مرادی در جمع اصحاب رسانه در خصوص افزایش مصرف آب با […]

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: فعلا برنامه قطعی آب در کرمانشاه نداریم و اگر قطعی است مربوط به میزان مصرف آب محلات است که حجم مخازن آن، پاسخگوی تعداد جمعیت ساکن نیست.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، علی مرادی در جمع اصحاب رسانه در خصوص افزایش مصرف آب با توجه به فصل گرما و تمهیدات اندیشیده شده، اظهار داشت: متأسفانه خشکسالی اخیر در حدود پنجاه سال گذشته بی‌سابقه بوده و سبب کاهش آبدهی منابع زیرزمینی و کاهش ۷۰ درصدی آبدهی چشمه‌ها شده که همین مشکلات عدیده‌ای را برای شرکت آب و فاضلاب به همراه داشته است.

وی مصرف آب در استان را خیلی بالاتر از میانگین مصرف کشور اعلام کرد و افزود: سرانه مصرف خانگی آب در شبانه روز در کشور ۱۷۰ لیتر است که این میزان مصرف در استان بیش از ۲۳۰ تا ۲۵۰ لیتر بر ثانیه است.

حجم زیاد مصرف در کرمانشاه دلیل قطعی آب

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص قطعی آب برخیمحلات، گفت: فعلا برنامه‌ای برای قطعی آب در کرمانشاه نداریم که براساس جدولی از قبل پیش‌بینی شده در اختیار شهروندان قرار دهیم و اگر قطعی هم است مربوط به میزان مصرف آب محلات است که به  حجم مخازن و تراکم جمعیت برمی‌گردد یعنی حجم مخازن در اختیار شرکت، پاسخگوی تعداد جمعیت ساکن آن نیست.

وی تصریح کرد: همکاران ۲۴ ساعاته در خدمت مردم هستند و سعی دارند این مشکلات را با توان بیشتر کمتر کنند اما حقیقت این است که اگر هم استانی‌های در مدیریت مصرف همکاری نکنند نمی‌توانیم آب را به صورت کامل در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

مرادی با بیان اینکه سامانه ۱۲۲ حوادث شرکت آب و فاضلاب استان در خدمت هم استانی‌ها است، تصریح کرد: با شروع فصل گرما ۱۵ درصد هدررفت آب در خصوص استفاده از کولرهای آبی است که بیشتر رقم آن به عدم سرویس کردن کولرهای آبی برمی‌گردد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.