• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است

  • کد خبر : 20396
  • 23 خرداد 1400 - 4:51
شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان از شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل به عنوان یکی اولویت‌های مهم آموزش و پرورش یاد کرد.  به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ، مجید یزدان‌پناه  در اولین نشست کمیته هماهنگی مجمع خیرین حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل که با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و تعدادی […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان از شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل به عنوان یکی اولویت‌های مهم آموزش و پرورش یاد کرد.

 به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ، مجید یزدان‌پناه  در اولین نشست کمیته هماهنگی مجمع خیرین حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل که با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و تعدادی از پیشکسوتان آموزش و پرورش در محل سالن جلسات برگزار شد گفت: شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل در تمامی مدارس استان از اولویت‌های آموزش و پرورش و مدیران مدارس است و از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی استان اعم از سایر دستگاه‌ها با حمایت خیرین نیکوکار جهت پوشش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل استفاده خواهیم کرد.

 یزدان‌پناه با اشاره به اهمیت طرح ملی آموزش از راه دور (آبا) با هدف جذب حداکثری بازماندگان از تحصیل و ارتقا نرخ پوشش تحصیلی افراد لازم‌التعلیم در کشور و تاثیر ارزشمند این طرح در استان اظهار داشت: از طریق این طرح با استفاده از روش آموزش از راه دور و تجهیزات آموزش الکترونیکی، ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای و با مشارکت و همکاری موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد در استان تعداد ۴۰ نفر به چرخه یادگیری آموزش و تحصیل بازگشته‌‌اند که اقدامی ارزشمند و ماندگار است.

 گفتنی است، تنی چند از اعضای خیرین به ارائه نکته نظرات خود پیرامون این نشست پرداختند و تصمیماتی در خصوص اجرای این طرح در استان اتخاذ گردید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.