• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
شهردار کرمانشاه :

شهرداری کرمانشاه در انتخابات شورای شهر بی طرف است

  • کد خبر : 20389
  • 20 خرداد 1400 - 12:47
شهرداری کرمانشاه در انتخابات شورای شهر بی طرف است

  شهردار کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، بر بیطرفی شهرداری کرمانشاه در این انتخابات تاکید کرد. به گزارش میلکان آنلاین ، سعید طلوعی در بیان مواضع شهرداری در انتخابات شورای شهر گفت: هیچ گونه لیستی توسط شهردار و مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه برای حمایت از […]

 

شهردار کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، بر بیطرفی شهرداری کرمانشاه در این انتخابات تاکید کرد.

به گزارش میلکان آنلاین ، سعید طلوعی در بیان مواضع شهرداری در انتخابات شورای شهر گفت: هیچ گونه لیستی توسط شهردار و مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه برای حمایت از نامزدهای شورای اسلامی شهر تهیه نشده و شهرداری تابع انتخاب شهروندان کرمانشاهی است و دخالتی در این انتخابات نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: برای تمامی نامزدهایی که احساس مسئولیت کرده و در عرصه انتخابات برای خدمت‌رسانی به جامعه شهروندی حضور پیدا کردند، احترام قائل هستیم و هیچ‌گونه لیستی از طرف شهرداری و مجموعه شهرداری ارائه نشده و خلاف این موضوع تکذیب می‌شود.

وی افزود: با توجه به نقشی که شوراهای اسلامی شهر در پیشرفت و تعالی کرمانشاه به عنوان یک پارلمان محلی و نهادی قانونگذار می‌توانند داشته باشند، مردم فهیم و با بصیرت کرمانشاه قطعاً حضوری پرشور و چشمگیر پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان کرمانشاهی در انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر به شاخص‌هایی همچون خداترس بودن در کنار دانش و اطلاعات به روز، صداقت و امانت در گفتار، نگاه ویژه به محرومان و قشر فقیر جامعه، برنامه محور بودن و داشتن درک دقیق و عمیق از شهر، شهرداری و شهروند، در کنار توجه به مطالبات به حق آحاد جامعه شهروندی توجه می‌کنند.

طلوعی گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر از این نظر بسیار مهم است که تصمیمات و عملکرد شوراهای اسلامی شهر چهار سال پیش رو و حتی آینده شهر را تحت تأثیر قرار خواهد داد. و این شورا در جامعه نماد مشارکت مردمی و تجلی گاه مردم‌سالاری و حاکمیت مردم به حال و آینده خود و نسل‌های بعد است. وی در پایان تصریح کرد: شهروندانی کرمانشاهی با حساسیت بیشتری پای صندوق‌های رأی می‌آیند و منتخبین خود را برای شورای اسلامی شهر معرفی کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.