• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
فرمانده انتظامی استان:

روانسر جزو شهرهای امن کرمانشاه است

  • کد خبر : 20372
  • 20 خرداد 1400 - 5:50
روانسر جزو شهرهای امن کرمانشاه است

 فرمانده انتظامی استان گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است که هرکس بخواهد از آن عبور کند با برخورد قاطعانه و سخت نیروی انتظامی مواجه می شود. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی شهرستان روانسر اظهار داشت: نیروی انتظامی مسئول تامین نظم و امنیت در […]

 فرمانده انتظامی استان گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است که هرکس بخواهد از آن عبور کند با برخورد قاطعانه و سخت نیروی انتظامی مواجه می شود.

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی شهرستان روانسر اظهار داشت: نیروی انتظامی مسئول تامین نظم و امنیت در جامعه است و خوشبختانه امروز از مقبولیت خوبی هم میان مردم برخوردار است.
وی با بیان اینکه هدف پلیس رضایتمندی اقشار مختلف مردم است، گفت: برای این کار با خدای خود عهد بسته ایم که ذره ای در احقاق حقوق مظلومان کوتاه نیامده و بیشتر از حد و توانمان تلاش کنیم.
سردار جاویدان ادامه داد: در این میان استان کرمانشاه هرگز مامن خوبی برای مجرمان و افراد خلافکار نبوده است و در سال های اخیر نیز بارها به آنها ثابت شده که اگر بخواهند رفتاری در راستای ناامن سازی انجام دهند قاطعانه ترین برخوردها با آنها صورت می گیرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکس بخواهد از این خط عبور کند حتی اگر کیلومترها نیز از این دیار فاصله بگیرد در نهایت تسلیم قانون خواهند شد و به مجازات عملشان می رسند.
وی در عین حال با تقدیر از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی روانسر، گفت: این شهرستان به واسطه تلاش های شبانه روزی پلیس و دیگر نیروهای امنیتی امروز یکی از نقاط امن استان است.
سردار جاویدان در پایان مبارزه با قاچاق در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و برخورد قاطعانه با سارقان و اراذل و اوباش را جزو اولویت های کاری پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.