• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

تحویل ۱۳۰مورد‍ اشیاء گمشده توسط تاکسیرانان امانتدار شهر کرمانشاه

  • کد خبر : 20366
  • 20 خرداد 1400 - 4:58
تحویل ۱۳۰مورد‍ اشیاء گمشده توسط تاکسیرانان امانتدار شهر کرمانشاه

رییس سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه،گفت: تاکسیرانان شرافتمند و امانتدار شهر کرمانشاه در  سال گذشته تعداد ۱۳۰مورد اشیاء به جا مانده در تاکسی را به این سازمان تحویل داده اند. به گزارش میلکان آنلاین، شهبازی گفت: رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری از افراد بسیار زحمتکش جامعه هستند که با وجود اینکه با […]

رییس سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه،گفت: تاکسیرانان شرافتمند و امانتدار شهر کرمانشاه در  سال گذشته تعداد ۱۳۰مورد اشیاء به جا مانده در تاکسی را به این سازمان تحویل داده اند.

به گزارش میلکان آنلاین، شهبازی گفت: رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری از افراد بسیار زحمتکش جامعه هستند که با وجود اینکه با شیوع ویروس کرونا وضعیت معیشتی چندان مناسبی ندارند، برای کسب روزی حلال روزانه ساعات زیادی را به جابجایی مسافران می پردازند و به حق ثابت کرده اند که امانتداران خوبی برای جان ومال و ناموس شهروندان هستند.

وی رانندگان تاکسی و اتوبوس را از جمله افراد مورد اعتماد و با عزت نفس بالا و امانتدار دانست و گفت: علاوه بر کیف پول، اوراق بهادار و مدارک شناسایی و اشیاء بسیاری از شهروندان نظیر گوشی تلفن همراه،عینک ،دفترچه،لباس و… در خودروهای تاکسی سطح شهر جا مانده که با تحویل به سازمان به صاحبانشان باز گردانده شده است.

شهبازی تاکید کرد: تاکسی و اتوبوس علاوه بر اینکه یک وسیله امن برای جا به جایی می باشند، در حفظ مال و ناموس افراد هم مثمر ثمر هستند، این موضوع برای همه ثابت شده اما گاهی اوقات می بینیم که برخی مسافربرهای شخصی غیر مجاز این خصلت نیک را زیرسئوال می برند.

وی یادآور شد: در طول سال گذشته بیش از ۱۳۰ مورد اشیاء به جا مانده در تاکسی را تحویل سازمان داده اند که این تعداد، علاوه بر رانندگانی است که به صورت شخصی اشیاء به جا مانده را تحویل صاحبانشان داده‌اند.

شهبازی افزود: شهروندانی که اشیای خود را در داخل تاکسی جا می گذارند، می توانند در ساعات اداری به سازمان مراجعه کنند تا در صورت پیدا شدن توسط تاکسیرانان،در سریع ترین زمان ممکن به آنها بازگردانده شود.

رییس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه از شهروندان خواست تا برای اطمینان از امنیت خود و اموال همراهشان،  از تاکسی و اتوبوس بعنوان وسیله مطمئن حمل و نقل درون شهری، به جهت امانتداری، استفاده نمایند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.