• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

آغاز طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در کرمانشاه

  • کد خبر : 20357
  • 19 خرداد 1400 - 16:54
آغاز طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در کرمانشاه

‍ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آغاز رفع توقیف خودروهای رسوبی که در پارکینگ ها نگهداری می شوند، خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛‌ سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: این طرح از چهارشنبه – ۱۹ خرداد آغاز و ترخیص خودروها به صاحبان آنها با سهولت بیشتری انجام می گیرد. وی با اشاره […]

‍ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آغاز رفع توقیف خودروهای رسوبی که در پارکینگ ها نگهداری می شوند، خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین؛‌ سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: این طرح از چهارشنبه – ۱۹ خرداد آغاز و ترخیص خودروها به صاحبان آنها با سهولت بیشتری انجام می گیرد.
وی با اشاره به وجود یک هزار و ۹۲۶ دستگاه خودرو رسوبی در پارکینگ ها، گفت: خودروهایی که تا پایان سال ۱۳۹۸ توقیف شده اند صاحبان انها می توانند از این طرح استفاده کنند.
سرهنگ شیری تصریح کرد: خودروهای فرسوده و همچنین خودروهایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند مشمول این طرح نمی شوند امکان ترخیص آنها نیست.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه افزود: ۶۰ درصد این خودروها به خاطر تخلف های راهوری توقیف شده و ۴۰ درصد نیز مربوط به حوزه انتظامی است که دستور قضایی دارد و برای ترخیص نیز به دستور قضایی دارند.
وی با بیان اینکه رفع توقیف خودروهای رسوبی ۲ ماه به طول می انجامد، گفت: پلیس هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و کسب معاینه فنی برای خودروهای ترخیصی ندارد.
سرهنگ شیری در پایان با اشاره به خدمات خوبی که طی ۲ سال اخیر به شهروندان ارائه شده است، گفت:  طرح تقسیط جریمه های رانندگی (برای اولین بار در کشور) نوبت دهی اینترنتی،  طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور ، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضائی، ترخیص موتور سیکلت های رسوبی و .. . از جمله این اقدامات بوده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.