• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت:

حضور حداکثری همه افراد در انتخابات، باعث تقویت نظام خواهد شد.

  • کد خبر : 19650
  • 25 اردیبهشت 1400 - 6:48
حضور حداکثری همه افراد در انتخابات، باعث تقویت نظام خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور حداکثری همه افراد در انتخابات، باعث تقویت نظام خواهد شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ در آیین عبادی سیاسی نماز عید سعید فطر که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، آیت علما گفت: حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور حداکثری همه افراد در انتخابات، باعث تقویت نظام خواهد شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ در آیین عبادی سیاسی نماز عید سعید فطر که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، آیت علما گفت: حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای موجب عظمت بیشتر نظام جمهوری اسلامی می شود.

امام جمعه کرمانشاه افزود: انتخابات آبروی نظام است و باعث تقویت نظام خواهد شد، لذا همه وظیفه داریم در انتخابات حضور پیدا کنیم.

آیت الله علما تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و تحریم ها، امروز ایران اسلامی به کشوری مقتدر تبدیل شده و یکی از جلوه های نمایش این عظمت و اقتدار همین حضور در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در انتخابات دو موضوع بسیار مهم است، یکی اینکه همه واجدین شرایط پای صندوق ها حاضر شوند و رای دهند و دیگر اینکه افراد اصلح را انتخاب کنیم.

وی سپس با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، اظهارداشت: همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند، حضور پرشور ما در انتخابات برای انتخاب فردی انقلابی به عنوان رئیس جمهور اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید مراقب باشیم فردی را انتخاب کنیم جوانگرا بوده و دلسوز و معتقد به تحول باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس دوران پایان عمر خود را سپری می کند و با سلاح های آمریکایی مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون می کشد.

وی در ادامه از عید فطر به عنوان جشن بندگی و نماد عبودیت بندگان خدا یاد کرد و افزود: در این روز خداوند رحمتش را بی‌اندازه به بندگان می‌بخشد.

نماز عید سعید فطر همچنین در تمامی مساجد و آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه، با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز اقامه شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.