• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به مناسب روز صنعت برق

  • کد خبر : 19262
  • 11 اردیبهشت 1400 - 4:47
تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به مناسب  روز صنعت برق

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پیامی، امروز دهم اردیبهشت را به‌مناسبت روز ملی صنعت برق تبریک گفت. به گزارش میلکان آنلاین ، مهندس “علی اسدی” مدیرعامل این شرکت فرارسیدن روز ملی صنعت برق را تبریک گفت. در این پیام آمده است: دهم اردیبهشت‌ماه روز صنعت برق فرصتی برای تقدیر از کسانی است که با اراده […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پیامی، امروز دهم اردیبهشت را به‌مناسبت روز ملی صنعت برق تبریک گفت.

به گزارش میلکان آنلاین ، مهندس “علی اسدی” مدیرعامل این شرکت فرارسیدن روز ملی صنعت برق را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: دهم اردیبهشت‌ماه روز صنعت برق فرصتی برای تقدیر از کسانی است که با اراده و اعتقاد راسخ در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند و همکاران ما در صنعت برق با تلاش شبانه‌روزی، برق مطمئن و پایدار را بدون وقفه و در هر شرایطی برای هموطنان عزیزمان تأمین می‌کنند.

همانطور که می‌دانیم متأسفانه امسال شاهد کاهش ۳۰ تا ۳۵ درصدی بارش‌ها هستیم و همین موضوع باعث شده به همین مقدار نیز از ظرفیت تولید برق نیروگاه‌های برق‌آبی کشور کاهش یابد و از هم اکنون در حال آماده شدن برای گذر از پیک بار تابستان سخت امسال هستیم و برنامه‌ریزی‌ها به این منظور از سال گذشته انجام و پیش‌بینی‌ها براساس سنجش شاخص‌ها، صورت گرفته است.

برای اینکه بتوانیم با کمترین مشکل از این شرایط سخت عبور کنیم، همچون گذشته به همکاری و همراهی ملت شریف ایران اسلامی نیاز مبرم داریم، لذا از همه مردم شریف ایران اسلامی به‌خصوص هموطنان‌مان در منطقه غرب کشور در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام استدعا دارم با صرفه‌جویی در مصرف برق، فرزندان خود در صنعت برق کشور را یاری رسانند تا به فضل خدا و بدون هیچ مشکلی از این شرایط سخت عبور کنیم.

اینجانب روز صنعت برق را به همه تلاشگران ایران اسلامی، به‌ویژه همکاران محترم شرکت برق منطقه‌ای غرب تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومند موفقیت روزافزون و تداوم سلامت شما همکاران عزیز تحت توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) می‌باشم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.