• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
پروتکل‌های کرونایی را می‌شکنند بعد دنبال چاره هستند

ئەوەڵ سۊر کەن جا دەزۊرانی!

  • کد خبر : 19038
  • 01 اردیبهشت 1400 - 11:03
ئەوەڵ سۊر کەن جا دەزۊرانی!

عبدالله مرادی- میلکان- اول عروسی می گیرند بعد خاستگاری میروند! (ئه‌وه‌ل ‌سویرگرن،جا ده‌زویرانی!) شاید روزی این جمله هم ضرب المثلی بشود. برای کسانی که اول دست به اقدامی می زنند و بعد در مورد آن فکر می کنند و تصمیم می گیرند. در حال حاضر که شاهدیم بخش زیادی از مسایل اجتماعی ، اقتصادی و […]

عبدالله مرادی- میلکان- اول عروسی می گیرند بعد خاستگاری میروند! (ئه‌وه‌ل ‌سویرگرن،جا ده‌زویرانی!) شاید روزی این جمله هم ضرب المثلی بشود. برای کسانی که اول دست به اقدامی می زنند و بعد در مورد آن فکر می کنند و تصمیم می گیرند.

در حال حاضر که شاهدیم بخش زیادی از مسایل اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی در کشور ما به همین شکل مدیریت می شود. صف های روغن و مرغ ، سفرهای نوروزی و … را ایجاد می کنیم و در بدترین وضعیت مردم را بدون فاصله اجتماعی قرار می‌دهیم و بعد از آنکه وضعیت به شکل بحرانی در آمد می خواهیم آنرا کنترل کنیم.

بگیر و ببند راه می‌اندازیم. بدون اینکه به اولویت ها فکر کنیم. خیلی از اصنافی که روزی چند مشتری بیشتر ندارند را تعطیل می کنیم بعد جمعه بازار و بساط دست فروشی را به بهانه امرامعاش و بیکاری در یک فضای محدود جمع می‌کنیم.اشتغال و معیشت صنوفی که قانونمند فعالیت می کنند مهم است یا تعدادی دست فروش که حتی در روزهای عادی نیز فعالیتشان زیر سوال است که بدون هیچگونه نظارت بهداشتی و قیمتی فعالیت می کنند؟!

اعلام می کنید ۲۱هزار بیمار شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در نوروز سفر رفته است چرا حداقل جلوی این افراد را نگرفتید؟ تا حالا با این رشد فزاینده مبتلا، مرگ و بستری روبرو نباشیم؟

در همین شرایط  قرمز کرونایی شهر کرمانشاه، جمعه بازار هفته گذشته پارک شرقی تاق بستان جای سوزن انداختن نبود. در تماسی که با فرماندار کرمانشاه داشتیم شهرداری کرمانشاه را به خاطر نقض مصوبه ستاد کرونای شهرستان مقصر دانست و گفت: مقرر شد شهرداری از حضور دست فروشان در این محل جلوگیری به عمل آورد.

با مسئولین شهرداری که تماس گرفتیم مشکل امرارمعاش و اشتغال را بهانه عدم جلوگیری از فعالیت این روز بازارها عنوان کردند. همزمان با این اتفاق ستاد کرونای استان کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، استاندار و دیگر مسئولین در سالن شهدای دولت استانداری در حال برگزاری و تقدیر و تشکر از هم بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.