• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

رعایت شیوه زندگی سالم راهکار موثری برای ارتقای سلامت مردان است

  • کد خبر : 17913
  • 09 اسفند 1399 - 8:18
رعایت شیوه زندگی سالم راهکار موثری برای ارتقای سلامت مردان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه سلامت مردان را با باید جدی‌تر پیگیری کنیم، گفت: افزایش آگاهی مردان و ترغیب آنان به رعایت شیوه زندگی سالم و انجام مراقبت‌های به موقع در بیماری‌های زمینه‌ای راهکاری موثر برای ارتقای سلامت مردان است. به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر محمودرضا مرادی افزود: سلامت مردان در ۲ […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه سلامت مردان را با باید جدی‌تر پیگیری کنیم، گفت: افزایش آگاهی مردان و ترغیب آنان به رعایت شیوه زندگی سالم و انجام مراقبت‌های به موقع در بیماری‌های زمینه‌ای راهکاری موثر برای ارتقای سلامت مردان است.

به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر محمودرضا مرادی افزود: سلامت مردان در ۲ دهه اخیر به عنوان بحران خاموش سلامت مطرح شده و از سال ۱۳۸۶ در دستور کار معاونت بهداشتی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

او گفت: به همین مناسبت همه ساله در هفته اول اسفندماه، پویش ملی« سلامت مردان ایران » با هدف اطلاع رسانی و حساس‌سازی گروه‌های مختلف جامعه در خصوص اولویت‌های سلامت مردان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: شعار امسال این هفته با توجه به همه‌گیری کووید ۱۹ و خطر این بیماری برای سلامتی و حیات مردان، در سال جاری «همه گیری کرونا، توجه بیشتر به سلامت مردان» تعیین شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه ابراز امیدواری کرد با همکاری همه جانبه درون و برون سازمانی و تلاش همکاران در مراکز خدمات جامع سلامت، شاهد تحول جدی در ارتقای شاخص های سلامت مردان کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.