• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
مدیرعامل برق غرب؛

سه پروژه نیروگاه مقیاس کوچک در شرکت برق منطقه‌ای غرب فعال هستند

  • کد خبر : 17907
  • 09 اسفند 1399 - 7:35
سه پروژه نیروگاه مقیاس کوچک در شرکت برق منطقه‌ای غرب فعال هستند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از فعال بودن سه پروژه نیروگاه مقیاس کوچک در این شرکت خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، مهندس علی اسدی با اعلام این خبر گفت: نیروگاه بهینه نیروساز افق با ظرفیت نامی ۲۵ مگاوات در مریوان استان کردستان، نیروگاه توان آذرخش دنا الیپی(سفالینه حصار دنا) با ظرفیت نامی ۱۲.۶ مگاوات […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از فعال بودن سه پروژه نیروگاه مقیاس کوچک در این شرکت خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، مهندس علی اسدی با اعلام این خبر گفت: نیروگاه بهینه نیروساز افق با ظرفیت نامی ۲۵ مگاوات در مریوان استان کردستان، نیروگاه توان آذرخش دنا الیپی(سفالینه حصار دنا) با ظرفیت نامی ۱۲.۶ مگاوات در هرسین استان کرمانشاه و نیروگاه توان نیرو بهروش سامان با ظرفیت نامی ۵.۸ مگاوات در ایلام از پروژه‌های فعال برق غرب هستند.

وی افزود: فاز اول نیروگاه مقیاس کوچک بهینه نیرو ساز افق در مریوان با ظرفیت ۱۴ مگاوات همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد و نسبت به خریداری ۶ واحد باقیمانده دیگر اقدام شده و ۴ واحد از آن‌ها در مرحله ترخیص از گمرک است.

مهندس اسدی در ادامه خاطرنشان ساخت: فاز اول نیروگاه مقیاس کوچک دنا در هرسین با ظرفیت ۸  مگاوات در حال بهره برداری است و مقرر شده در هفته چهارم اسفند ماه سال جاری در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به‌صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شود و سایر واحدها نیز خریداری شده و طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده از طرف نیروگاه، تا قبل از پیک بار سال ۱۴۰۰ نصب و به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: فاز اول نیروگاه مقیاس کوچک توان نیرو بهروش سامان در ایلام به ظرفیت ۲.۵ مگاوات در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو افتتاح شد و مراحل نصب تأسیسات تله‌متری و مخابرات این نیروگاه برای مخابره دیتا و رؤیت‌پذیری نیروگاه در مرکز دیسپاچینگ(AOC) در دست اجراست.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.