• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

نقش برق در برقراری آرامش و سلامت جامعه بسیار مهم است

  • کد خبر : 17828
  • 05 اسفند 1399 - 7:50
نقش برق در برقراری آرامش و سلامت جامعه بسیار مهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با حضور در شرکت برق منطقه‌ای غرب از عملکرد خوب این شرکت در امر برق‌رسانی مطمئن و پایدار ابراز رضایت کرد و گفت: نقش برق در برقراری آرامش و سلامت جامعه بسیار مهم است. به گزارش میلکان آنلاین، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت در دیدار حسین خوش‌اقبال […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با حضور در شرکت برق منطقه‌ای غرب از عملکرد خوب این شرکت در امر برق‌رسانی مطمئن و پایدار ابراز رضایت کرد و گفت: نقش برق در برقراری آرامش و سلامت جامعه بسیار مهم است.

به گزارش میلکان آنلاین، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت در دیدار حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به تشریح پروژه‌های در دست اقدام برق غرب و اقدامات و دستاوردهای این شرکت در راستای ارائه خدمات به مردم و صنایع تولیدی در سطح استان کرمانشاه و تدابیر لازم برای پایدار نگه داشتن شبکه برق غرب کشور پرداخت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب همچنین اقدامات این شرکت در حوزه‌های پایداری شبکه انتقال و فوق‌توزیع، پدافند غیرعامل، سایبری و مخابرات را به‌طور کامل تشریح کرد.

در ادامه، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با ابراز رضایت از عملکرد این شرکت گفت: عملکرد شرکت برق منطقه‌ای غرب در امر برق‌رسانی مطمئن و پایدار به مردم بسیار رضایت‌بخش است و نقش برق در برقراری آرامش و سلامت جامعه بسیار مهم است.

وی افزود: باتوجه به شرایط حساس بیماری کرونا در وضعیت ویژه‌ای هستیم و جایگاه شرکت برق منطقه‌ای غرب برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که این شرکت توانسته است برای سه سال پیاپی رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه را کسب کند.

خوش‌اقبال اقدامات پدافندی برق غرب را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اقدامات پدافندی بسیار خوبی در این شرکت برای تأمین امنیت و پایداری شبکه برق صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پایان گفت: تأمین برق و پایداری آن برای مردم بسیار مهم است و وظیفه همه ما این است که بتوانیم آسایش مردم را فراهم کنیم و از توان فنی و مدیریتی مهندس اسدی مدیرعامل برق غرب و مجموعه همکاران این شرکت برای تأمین برق پایدار همچون گذشته بهره خواهیم برد و آمادگی داریم هر آنچه در توان‌مان باشد در راستای کمک به برق غرب انجام دهیم.

شرکت برق منطقه‌ای غرب تمام تلاش خود را به کار گرفت تا برق مردم قطع نشود

کرمعلی زارعی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه گفت: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب و مجموعه همکاران‌شان در روزهایی که شبکه برق با محدودیت تولید روبه‌رو شده بود، تمام سعی خود را کردند تا برق مردم قطع نشود و به این مهم نیز دست یافتند که جا دارد در همین جا از عملکرد خوب این شرکت قدردانی کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و هیئت همراه از مراکز کنترل دیسپاچینگ غرب A.O.C و R.D.C بازدید کردند و مهندس اسدی مدیرعامل برق غرب نحوه کنترل و پایش لحظه‌ای شبکه انتقال و فوق‌توزیع برق غرب کشور در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام را تشریح کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17828

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.