• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

اولویت‌ بندی اصلاح نقاط پرتصادف در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

  • کد خبر : 17821
  • 05 اسفند 1399 - 7:37
اولویت‌ بندی اصلاح نقاط پرتصادف در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۴۸ نقطه پرتصادف در محورهای کرمانشاه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ نقطه پرتصادف محورهای استان ایمن سازی شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ مهندس فریبرز کرمی، با بیان اینکه ۱۴۸ نقطه‌ پرتصادف (پرحادثه) در محورهای استان شناسایی شده، افزود: این تعداد […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۴۸ نقطه پرتصادف در محورهای کرمانشاه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ نقطه پرتصادف محورهای استان ایمن سازی شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ مهندس فریبرز کرمی، با بیان اینکه ۱۴۸ نقطه‌ پرتصادف (پرحادثه) در محورهای استان شناسایی شده، افزود: این تعداد سال گذشته ۱۰۲ مورد بوده که امسال نقاط جدیدی که بستر پرتصادف زیادی داشتند به آن اضافه شد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال طی دو مرحله، رفع نقص ۲۴ نقطه مرتفع شد، که اقداماتی از جمله: اصلاح هندسی، آشکارسازی و ایمن سازی برای آن ها انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش قابل توجه رفع نقاط پرتصادف استان نسبت به سال قبل هم یاد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۶ نقطه را اصلاح کردیم و امسال نیز در زمینه اصلاح نقاط پرتصادف در محورهای مواصلاتی استان، مقام اول را در سطح کشور کسب کرده ایم که کسب این موفقیت بسیار مهم است.
کرمی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری که برای رفع نقاط پرتصادف وجود دارد، یادآور شد: اصلاح نقاط پرتصادف را اولویت بندی و نقاطی که میزان حوادث رانندگی بیشتری دارد را در دستورکار قرار داده ایم.
وی تأکید کرد: رفع نقاط پرتصادف محورهای کرمانشاه سال آینده نیز در برنامه است، اما اینکه بتوانیم چه تعداد نقطه را اصلاح کنیم به میزان اعتبارات تخصیص یافته بستگی دارد.
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، برای سایر نقاط که به دلیل محدودیت اعتبارات امکان اصلاح وجود ندارد، اقداماتی مانند آشکارسازی برای کاهش حوادث انجام خواهد شد.​
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.