• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

بيش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در “نوسود” کشف شد

  • کد خبر : 17798
  • 04 اسفند 1399 - 7:29
بيش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در “نوسود” کشف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی پاوه یک محموله قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهر “نوسود” از توابع این شهرستان کشف شد. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران انتظامی شهر نوسود پس از اطلاع از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به سمت مرز، رسیدگی […]

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی پاوه یک محموله قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهر “نوسود” از توابع این شهرستان کشف شد.
به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران انتظامی شهر نوسود پس از اطلاع از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به سمت مرز، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با همکاری نیروهای هنگ مرزی پاوه کامیون مورد نظر را توقیف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان بازرسی های انجام شده ۱۲۷ طاقه پارچه، ۱۹۰ هزار نخ سیگار و ۵ دستگاه تلویزیون قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۶ میلیارد ریال می رسید کشف شد.

سردار جاویدان در پایان و با اشاره به دستگیری یک نفر در این راستا و تحویل وی به مراجع قضائی، از برخورد قاطعانه پلیس با پدیده قاچاق و رشد ۳۲ درصدی کشفیات طی ۱۱ ماه سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.