• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
استاندار کرمانشاه:

مسؤولین آموزش و پرورش استان عملکرد بسیار مطلوبی در مسیر رشد شاخص‌ها داشته اند

  • کد خبر : 17795
  • 04 اسفند 1399 - 7:28
مسؤولین آموزش و پرورش استان عملکرد بسیار مطلوبی در مسیر رشد شاخص‌ها داشته اند

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مسؤولین آموزش و پرورش استان عملکرد بسیار مطلوبی در مسیر رشد شاخص‌ها داشته اند. به گزارش میلکان آنلاین، هوشنگ بازوند ظهر امروز یکشنبه سوم اسفندماه در نشست شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، ؛ ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب مدیرکل و معاونین سازمان آموزش […]

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مسؤولین آموزش و پرورش استان عملکرد بسیار مطلوبی در مسیر رشد شاخص‌ها داشته اند.

به گزارش میلکان آنلاین، هوشنگ بازوند ظهر امروز یکشنبه سوم اسفندماه در نشست شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، ؛ ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب مدیرکل و معاونین سازمان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان گفت: خوشبختانه با همدلی و همراهی مجموعه ای تلاشگر فضای مطلوبی برای رشد و توسعه این حوزه فراهم شده و کسب رتبه های برتر و بهبود شاخص های کمی و کیفی قابل تقدیر است.

وی افزود: اجرای بسته تحولی پیوند سواد و زندگی با هدف جامعه محور ساختن سواد می تواند زمینه ای را فراهم کند که با همکاری فرمانداران، شهرداران و سایر دستگاه های اجرایی مسیر سواد آموزی جامعه محور شود و آموزش ۳۰ هزار نفر در رده سنی ۴۹-۱۰ سال نیز در مراکز یادگیری در راستای اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش تا پایان سال ۱۴۰۱ انجام و ضمن ریشه کن کردن بیکاری امکان آموزش مهارت های اجتماعی، فردی و فنی نیز فراهم شود.

بازوند در ادامه اقدامات انجام شده در حوزه احداث و بازسازی کلاس های درس مناطق زلزله زده را نیز قابل تقدیر دانست و بیان داشت: احداث ۱۲۰۰ کلاس درس در کمتر از ۱۲۰۰ روز با کمک دولت و خیرین بسیار کار ارزشمندی بود که از تهدید زلزله فرصت ساخت و سرانه فضاهای آموزشی را نیز افزایش داد.

استاندار کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس موضوع جمع آوری بخاری های نفتی اندکی نیز که در برخی مدارس استفاده شده را در نیمه اول سال ۱۴۰۰ یک اولویت دانست و گفت: با این اقدام طبعاً نگرانی ها برطرف می شود و هرچند برای تعویض و جمع آوری بخاری های نفتی کاملاً قراردادها منعقد شده و ۷۰۰ کلاس درس باقیمانده نیز حمع آوری می شود اما باید به عنوان اولویت به این موضوع نگاه شود که قبل از شروع سال تحصیلی جدید پایان یابد.

بازوند در ادامه این نشست به خسارت وارد شده به آموزشگاه های آزاد علمی در بحران کرونا اشاره داشت و تصریح کرد: به یقین این بخش متحمل خسارات بسیاری شده و نماینده محترم آموزشگاه ها نیز مطالباتی را برای پیگیری طرح کرد که موضوع یارانه دستمزد و مشوق بیمه ای را از طرف اداره کل پیگیری خواهیم کرد و موضوع معافیت مالیاتی را نیز در ستاد ملی کرونا مطرح می کنیم.

در ادامه نشست مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار کرد: از سال ۱۳۹۶ تاکنون  ۵۳۳۹ نیروی کار به مجموعه شاغلین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه شده که باید ۱۴۵۰ نفر جذب شده در مدارس غیردولتی و آموزشگاه های آزاد را هم به این آمار اضافه کرد.

وی اشاره ای هم تجهیز ۵۰ میلیارد تومانی هنرستانهای استان داشت و ابراز امیدواری کرد: این اقدام بتواند در آموزش بهتر هنرجویان هنرستانهای استان مثمر ثمر واقع شود.

یزدان‌پناه خاطر نشان ساخت: موفقیت‌های اکتسابی در حوزه تعلیم و تربیت استان مرهون حمایت‌های همه جانبه استاندار پرتلاش و تیم ایشان و نیز همدلی و تلاش همکاران عزیزمان است و امیدواریم این روند ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.