• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
دادستان کرمانشاه:

آتش در کمین میدان بار قدیمی کرمانشاه/ بازسازی محل به فوریت اجرا شود  

  • کد خبر : 17483
  • 26 بهمن 1399 - 5:30
آتش در کمین میدان بار قدیمی کرمانشاه/ بازسازی محل به فوریت اجرا شود  

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به فرسودگی میدان بار قدیمی کرمانشاه، اظهارکرد: حدود نیم قرن از عمر میدان بار کرمانشاه می گذرد و اکنون بافت آن فرسوده و سقف های چوبی آن مستهلک شده اند و هر آن این احتمال وجود دارد که بستر وقوع یک حادثه ناگوار شود. به گزارش […]

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به فرسودگی میدان بار قدیمی کرمانشاه، اظهارکرد: حدود نیم قرن از عمر میدان بار کرمانشاه می گذرد و اکنون بافت آن فرسوده و سقف های چوبی آن مستهلک شده اند و هر آن این احتمال وجود دارد که بستر وقوع یک حادثه ناگوار شود.

به گزارش میلکان آنلاین کرمی تاکید کرد: علیرغم اینکه طی یکی دو دهه گذشته برنامه انتقال میدان بار کرمانشاه به خارج از شهر مطرح شده، اما باتوجه به اینکه این برنامه هنوز اجرایی نشده باید برای نوسازی و بازسازی میدان بار فعلی اقداماتی را در دستور کار قرار گیرد.

دادستان کرمانشاه افزود: براساس گزارش های واصله وضعیت فرسودگی بافت و سقف های چوبی مستهلک شده این محل در شرایطی است که هرلحظه  ممکن است شاهد وقوع یک آتش سوزی گسترده در آن باشیم.

وی اضافه کرد: براین اساس، پیش از آنکه شاهد وقوع فاجعه ای در میدان بار قدیمی کرمانشاه باشیم، از مسئولین و متولیان امر خواسته ایم تا به قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و اتخاذ تدابیر لازم جهت نوسازی و بهسازی آن اقدام کنند.

کرمی گفت: بدیهی است که تمام سازمان و ادارات ذیربط نیز موظف هستند که همکاری لازم را با شهرداری و سازمان میادین و تره بار استان داشته باشند.

مدعی العموم یادآورشد: قطعا هرگونه کوتاهی در انجام این دستورالعمل به  منظور پیشگیری از وقوع یک فاجعه برخورد قضایی را بدنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.