• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

اولین برد کرمانشاه درلیگ دست یک والیبال کشور

  • کد خبر : 16984
  • 09 بهمن 1399 - 9:17
اولین برد کرمانشاه درلیگ دست یک والیبال کشور

رقابت های روز دوم لیگ دسته یک در سری ب والیبال کشور در گروه A با برد کرمانشاه همراه بود، تیم بعثت کرمانشاه توانست تیم انقلاب قم را مغلوب خود کند و بازی بهتری را نسبت به بازی نخست از خود نشان دهد. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از فارس ، در یک بازی […]

رقابت های روز دوم لیگ دسته یک در سری ب والیبال کشور در گروه A با برد کرمانشاه همراه بود، تیم بعثت کرمانشاه توانست تیم انقلاب قم را مغلوب خود کند و بازی بهتری را نسبت به بازی نخست از خود نشان دهد.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از فارس ، در یک بازی تماشایی بعثت کرمانشاه توانست در سه ست پیاپی نماینده قم را شکست بدهد و امیدوار به صعود به سری الف باقی بماند.

بازیکنان محمود کسعلی در این بازی اشکالات روز ابتدای خود را شناسایی کرده و با برطرف کردن بخشی از آن، توانستند پیروز میدان باشند.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در گفت گو با خبرنگار فارس در خصوص این بازی، اظهار داشت: بازیکنان تیم بعثت کرمانشاه دیروز بازی اول خود را با استرسی که  وجود داشت انجام دادند، بازی امروز بهتر از دیروز انجام شد.

سیاوش سرحدی در خصوص جوان گرایی تیم بعثت، افزود: با مسئولین تیم به این نتیجه رسیدیم که بر روی نوجوانان و جوانان تمرکز کنیم و آن ها را سرمایه ای باارزش برای آینده بدانیم هر چند این ایده با انتقادهایی مواجه شد، اما ورزشکاران این تیم فرصت های خوبی پیش رو دارند و باید به تجربه برسند.

وی در خصوص شرکت تیم بعثت در این مسابقات، گفت: دیر هنگام تصمیم به شرکت در مسابقات گرفته شد چراکه حمایت توسط اسپانسر در لحظات آخر به ما رسید، امیدواریم سال آینده شاهد موفقیت های بهتر و بیشتری از سوی تیم بعثت کرمانشاه باشیم.

کاپیتان تیم بعثت کرمانشاه  در ادامه در رابطه با این مسابقه، گفت: تیم کرمانشاه توانست مسابقه پرهیجان دیگری از خود نشان دهد، با وجود اشتباهاتی که در حین بازی وجود داشت اما توانستیم سه بر صفر برنده این رقابت باشیم.

آرمان ویسی  تصریح کرد:  تیم نماینده کرمانشاه در اولین مسابقه خود در لیگ دسته اول، مغلوب تیم سپهر قزوین شد چرا که اولین بازی در مقابل تیم قدرتمندی را داشتیم و وجود استرس طبیعی بود به علاوه اینکه تاکنون تجربه بازی تدارکاتی را نداشتیم، با راهنمایی های آقای کسعلی و تلاش ورزشکاران امروز بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم.

وی در خصوص آینده تیم بعثت، اضافه کرد: بطور حتم امسال نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد از مسئولین مربوطه نیز در خواست داریم تا بیشتر هوای تیم را داشته باشند.

مربی تیم انقلاب قم نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: از سطح مسابقات و برگزاری آن راضی بودیم، با توجه به اینکه تیم کرمانشاه امسال تیم دسته اول نداشته اما بازیکنان این تیم توانستند بازی خوبی را از خود نشان دهند.

مسعود امینی در رابطه با تیم انقلاب قم و بازی های آینده، افزود: ۱۴ مسابقه داریم که ۲ تای آن تاکنون انجام شده است، به مسابقات دور برگشت امید داریم و می توانیم بین ۸ تیم منتخب باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.