• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد

دهه فجر فرصت مناسبی است تا نسل جوان را با برکات انقلاب آشنا کنیم.

  • کد خبر : 16792
  • 02 بهمن 1399 - 7:17
دهه فجر فرصت مناسبی است تا نسل جوان را با برکات انقلاب آشنا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا نسل جوان را با برکات انقلاب آشنا کنیم. به گزارش میلکان آنلاین، مجید یزدان‌پناه  چهارشنبه ۱ بهمن  درنشست کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  استان که باحضور جمعی از مسؤولین در سالن اجتماعات تدبیر اداره‌کل آموزش و […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا نسل جوان را با برکات انقلاب آشنا کنیم.

به گزارش میلکان آنلاین، مجید یزدان‌پناه  چهارشنبه ۱ بهمن  درنشست کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  استان که باحضور جمعی از مسؤولین در سالن اجتماعات تدبیر اداره‌کل آموزش و پرورش برگزارشد، گفت: یادآوری مناسبت‌های سرنوشت‌ساز نظام در عین حال که وظیفه دینی، ملی و اخلاقی است، زمینه آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان ایام پیروزی انقلاب را به یاد ندارند و دهه فجر فرصت مناسبی است تا آن‌ها را با برکات انقلاب آشنا کنیم، افزود: نسل جوانان و آیندگان باید بدانند چه خون هایی داده شده تا امروز چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب را عزتمندانه و سربلند جشن بگیریم و با عزت سرمان را بلند کنیم که در سرزمینی زندگی می کنیم که کشورهای قدرتمند دنیا نگاهشان به ما است.

وی اشاره ای هم به قدرتمند بودن ایران اسلامی داشت و یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه زمینه ها توانمند هستیم و در فهرست معدود کشورهایی هستیم که ادعای تولید واکسن کرونا را دارند. ضمن اینکه در حوزه های دیگر هم حرف های زیادی در دنیا برای گفتن داریم.

یزدان‌پناه در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر برگزاری عالمانه و هنرمندانه دهه فجر امسال اشاره داشت و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی باید از ظرفیت های فضای مجازی برای روشنگری در مورد اهداف و آرمان های پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی  اشاره‌ای هم به فرصت‌های ایجاد شده از قبل شیوع کرونا در حوزه آموزش داشت و تصریح کرد: کرونا با وجود همه مشکلات و چالش هایی که پیش روی جامعه قرار داده، ما را به سمت فضایی برده که به آن نیاز داشتیم،  وقتی امروز ۱۳ میلیون دانش آموز در فضایی به نام شبکه دانش اموزی “شاد” گرد هم آمده اند یعنی از کرونا برای دگرگون کردن امر آموزش فرصت ساخته ایم که  باید از ظرفیت های شبکه شاد برای بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی به نسل جوان استفاده شود.

در ادامه سید مجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در سخنانی اهم برنامه‌های در دست اقدام اداره‌کل آموزش و پرورش استان را در راستای برگزاری شکوهمند مراسمات مربوط به گرامیداشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در استان را تشریح کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، از ظرفیت شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)  برای پوشش سراسری و مناسب برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر امسال بهره خواهیم برد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.