• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

تولیدات فرش مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه قیمت گذاری شد

  • کد خبر : 16786
  • 02 بهمن 1399 - 6:33
تولیدات فرش مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه قیمت گذاری شد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به قیمت گذاری تولیدات فرش و گلیم مددجویان تحت حمایت در استان، گفت: این تولیدات از سوی شرکت صنعت آفرینان با بالاترین قیمت خریداری می شود. به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به بازدید فرحناز رافع، رئیس مرکز ملی […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به قیمت گذاری تولیدات فرش و گلیم مددجویان تحت حمایت در استان، گفت: این تولیدات از سوی شرکت صنعت آفرینان با بالاترین قیمت خریداری می شود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به بازدید فرحناز رافع، رئیس مرکز ملی فرش ایران، نمایندگان اتاق فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت صنعت آفرینان از تولیدات فرش مددجویان تحت حمایت در استان، گفت: این بازدید به منظور قیمت گذاری و خرید تولیدات فرش مددجویان تحت حمایت از سوی شرکت صنعت آفرینان انجام شده است.

رخصی با بیان اینکه در این بازدید ها ۲۷۵ تخته فرش با متراژی حدود ۷۰۰ متر قیمت گذاری شده است، عنوان کرد: قیمت گذاری مستقیم فرش سبب کوتاه شدن دست واسطه گران و افزایش سود بافندگان می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امیدواریم امروز بیش از ۸۵ درصد از تولیدات فرش مددجویان کرمانشاهی از سوی شرکت صنعت آفرینان خریداری شود.

رخصی همچنین با یادآوری اینکه به زودی طرح زنجیره ارزش فرش از “پشم تا فرش” اجرا می شود، تاکید کرد: این نهاد به منظور اجرای این طرح با حمایت مرکز ملی فرش و همکاری اتاق فرش و شرکت صنعت آفرینان مراحل تولید فرش از پشم ریسی تا تولید را ارزش گذاری کرده و با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال مددجویان علاقمند در این حرفه را فراهم می کند.

محسن رخصی در ادامه با یادآوری به اینکه هم اکنون ۱۳۰۰ طرح قالی بافی و فرش بافی در استان فعال است، بیان کرد: امیدواریم با پرداخت وام های قرض الحسنه اشتغال تعداد طرح های قالی بافی و فرش بافی مددجویان تا پایان سال به دو هزار طرح افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه یکی از رسالت های کمیته امداد توانمند سازی مددجویان با اشتغال است، تصریح کردبافت فرش یکی از کارهایی است که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کسب درآمد پایدار انجام می‌دهند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.