• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

ساماندهی انبارهای شرکت برق منطقه‌ای غرب در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری

  • کد خبر : 16754
  • 01 بهمن 1399 - 8:30
ساماندهی انبارهای شرکت برق منطقه‌ای غرب در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری

مدیر امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای غرب از ساماندهی انبارهای این شرکت در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، فرشته خاموشی گفت: انبارهای این شرکت در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری ساماندهی شدند. وی افزود: از بین تیرهای چوبی برگشتی از پروژه‌های مختلف که در انبار […]

مدیر امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای غرب از ساماندهی انبارهای این شرکت در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، فرشته خاموشی گفت: انبارهای این شرکت در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری ساماندهی شدند.

وی افزود: از بین تیرهای چوبی برگشتی از پروژه‌های مختلف که در انبار اسقاط انبارش شده بود، تعداد ۲۰۰ عدد تیر چوبی ۱۲ متری قابل استفاده تفکیک و به انبار بحران انتقال داده شد.

خاموشی با اشاره به اینکه مقادیری از قطعات و یراق‌آلات مورد نیاز برای استفاده از تیرهای مذکور در مواقع بحرانی از جمله کنسول، مقره، اتصالات و… در انبار بحران انبارش شده خاطرنشان ساخت: استفاده از آهن‌آلات اسقاطی برای ایجاد جایگاه مناسب به‌منظور استقرار و انبارش سی‌تی‌های ۲۳۰ کیلوولت به‌صورت عمودی برای جلوگیری از بروز مشکل عایق داخلی با حداقل هزینه و ریسک بالا جابجایی انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به استفاده بهینه از اقلام اسقاط انبار در ایجاد و توسعه اتاق رله در محوطه سوله بهره‌برداری با حداقل هزینه و ایجاد فضای مناسب با توجه به حجم زیاد و تراکم و انباشتگی تجهیزات با ارزش در اتاق رله قبلی، ابراز داشت: نصب سیستم اعلام حریق و سرقت در سوله‌ها، ایجاد فضای مناسب برای انبار بحران، انتقال محل پارکینگ انبار به ورودی انبار و محل استقرار نگهبانی شرکت برای افزایش امنیت انبار و نصب سیم خاردار در اطراف دیوار محوطه مجتمع انبارها برای جلوگیری از سرقت تجهیزات و کالاهای موجود در انبار از دیگر اقدامات اداره انباره است.

مدیر امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: استفاده از آهن‌آلات اسقاط برای تهیه قفسه‌های نگهداری بشکه‌های روغن ترانس در فواصل بین سوله‌های انبار به‌منظور جلوگیری از نشتی روغن و ایجاد فضای منظم و مناسب و امکان جابجایی و حمل و نقل آسان بشکه‌های روغن از دیگر اقدامات مهم اداره انبارها بوده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.