• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

اختصاص ۸۲ میلیارد تومان اعتبار به مناطق محروم استان کرمانشاه

  • کد خبر : 16748
  • 01 بهمن 1399 - 8:25
اختصاص ۸۲ میلیارد تومان اعتبار به مناطق محروم استان کرمانشاه

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اختصاص ۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار به منظور ارائه خدمات به مددجویان کرمانشاهی، گفت: از این میزان ۸۲ میلیارد تومان به مناطق محروم استان کرمانشاه اختصاص داده شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال جاری ۱۴۳ هزار […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اختصاص ۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار به منظور ارائه خدمات به مددجویان کرمانشاهی، گفت: از این میزان ۸۲ میلیارد تومان به مناطق محروم استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال جاری ۱۴۳ هزار و ۳۹۱ مددجو در استان کرمانشاه از خدمات حمایتی، مسکن و اشتغال این نهاد بهره مند شده اند.
رخصی افزود: در این مدت ۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار به منظور ارائه این خدمات به خانوارهای مددجو کرمانشاهی اختصاص داده شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد نگاه ویژه ای به مناطق محروم دارد، عنوان کرد: از این میزان اعتبار بیش از ۸۲ میلیارد تومان به مناطق محروم استان کرمانشاه تخصیص داده شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: حدود ۱۴ هزار مددجوی بهره مند از خدمات حمایتی، مسکن و اشتغال این نهاد در مناطق محروم استان ساکن هستند.
محسن رخصی در پایان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات اختصاصی در سال جاری به صورت وام و بخشی نیز به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته، تصریح کرد: اعتبارات بلاعوض از محل کمک های خیران نیکوکار و منابع داخلی تامین شده است.
شایسته ذکر است، به گفته رخصی خدمات حمایتی، مسکن و اشتغال کمیته امداد شامل فعالیت های بهسازی، ساخت و تعمیر منازل مسکونی، آموزش های فنی و حرفه ای، وام اشتغال، کمک های موردی، تاًمین لوازم ضروری زندگی، ارتقاء شاخص های بهداشتی،کمک به ازدواج جوانان، خدمات ویژه به سالمندان، خدمات ویژه درمانی، تأمین تجهیزات درمان بیماران صعب العلاج، رفع سوء تغذیه کودکان و مادران باردار یا شیرده می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.