• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
کارشناس مسؤول آموزش از راه دور آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تشکیل کلاس‌های اقماری برای تعدادی از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل

  • کد خبر : 16724
  • 30 دی 1399 - 7:11
تشکیل کلاس‌های اقماری برای تعدادی از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل

کارشناس مسؤول آموزش از راه دور آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تشکیل کلاس‌های اقماری برای تعدادی از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و جوانرود خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ فریبرز مدارایی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح آبا( آشتی با آموزش)وزارت متبوع و ارسال دستور العمل شماره […]

کارشناس مسؤول آموزش از راه دور آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تشکیل کلاس‌های اقماری برای تعدادی از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و جوانرود خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ فریبرز مدارایی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح آبا( آشتی با آموزش)وزارت متبوع و ارسال دستور العمل شماره ۳۳۰/۲۳۸ مورخه ۲۰/۰۵/۱۳۹۹ به استان­ها درخصوص ایجاد بستری مناسب جهت دعوت دانش آموزان بازمانده از تحصیل و در حاشیه شهرها و مناطق محروم و مرزی  به چرخه امر مقدس آموزش به صورت رایگان با پیگیری­های مستمر مدیرکل محترم­آموزش و پرورش استان کرمانشاه و همچنین تلاش­های مجدانه مدیران محترم ­آموزش و پرورش شهرستان‌های­ اسلام آباد غرب و جوانرود و مؤسسان مدارس­آموزش از راه دور شهرستان‌های مذکور، کلاس‌های اقماری در این شهرستان با حضور تعدادی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل گردید.

وی افزود: شناسایی و بازگرداندن دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل یکی از اولویت‌های اصلی و ضرورت‌های اجتناب ناپذیر در حوزه تعلیم و تربیت است که باید همواره مدنظر متولیان امر آموزش  و همکاران گرامی باشد.

مدارایی خاطرنشان ساخت: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد افزایش تعداد این نوع کلاس‌ها و بازگشت دانش‌آموزان جامانده از تحصیل و واجب‌التعلیم به نظام آموزشی باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.