• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
استاندار گفت:

کرونا را باید در خانه‌ها کنترل کنیم

  • کد خبر : 15265
  • 11 آذر 1399 - 9:46
کرونا را باید در خانه‌ها کنترل کنیم

 استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا گفت: برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ باید در خانه‌ها و در میان خانواده‌ها با آن مقابله کنیم. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» روز سه شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا که در استانداری […]

 استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا گفت: برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ باید در خانه‌ها و در میان خانواده‌ها با آن مقابله کنیم.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» روز سه شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا که در استانداری کرمانشاه افزود: طرح محله محور مقابله با کووید ۱۹ تحت عنوان طرح شهید قاسم سلیمانی برای نخستین بار در کشور و در کرمانشاه اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: این طرح از راهکارهای اصلی برون رفت از بحران کرونا محسوب می شود از این رو همه باید برای اجرای دقیق آن هم قسم شویم و آن را به بهترین شکل اجرا کنیم.

استاندار کرمانشاه، تمام دستگاه‌های اجرایی را ملزم به همکاری در اجرای این طرح کرد و گفت: در این طرح که با محوریت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود سعی در شناسایی بیماران کرونایی و قرنطینه آنان داریم.

بازوند، طرح قاسم سلیمانی را یک طرح بسیجی برای مقابله با کرونا دانست و گفت: در هرجا از کشور که بسیج وارد عمل شد و ما به صورت جهادی عمل کردیم، پیروزی به دست آمد.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی استان باید برای اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا به صورت جهادی پای کار آیند و تجهیزات موردنیاز طرح را به منظور بهتر اجرا شدن آن در اختیار تیم های عمل کننده قرار دهند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در این طرح افراد نیازمند نیز شناسایی می شوند، گفت: برای بهتر اجرا شدن قرنطینه خانگی توسط افراد نیازمند بسته های کمک معیشتی با کمک هلال احمر و کمیته امداد در اختیار آنها قرار می گیرد.

بازوند افزود: به منظور تامین بسته های معیشتی طریق وزارت صمت برنج با کیلویی هفت هزار تومان را تهیه خواهیم کرد که پول موردنیاز خرید آن توسط خیرین تامین خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز موظف است که در روزهای آینده ۱۰۰ هزار ماسک رایگان را به منظور توزیع میان خانواده‌های نیازمند در اختیار بسیج قرار دهد.
کرونا جان ۹ کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با فوت ۹ کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا، شمار فوتی‌های استان به هزار و ۲۶۰ نفر رسید

«مهدی محمدی» روز یکشنبه به ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در شهرستان کرمانشاه و در شهرستان های اسلام آبادغرب و کنگاور هر یک ۲ نفر و در شهرستان‌های سنقروکلیایی و قصرشیرین نیز هر کدام یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۳۵ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۴۱ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در این مدت بستری و ۱۶۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.