• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

نحوه فعالیت مهدهای کودک

  • کد خبر : 15081
  • 04 آذر 1399 - 15:19
نحوه فعالیت مهدهای کودک

  کامران علی مددی؛ معاون اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به نحوه فعالیت مهدهای کودک در استان، اظهارکرد: مهدهای کودک بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در گروه سوم مشاغل قرار دارد وفعالیت آنها به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود. به گزارش میلکان آنلاین؛ وی افزود: بر اساس طرح جامع مدیریت […]

 

کامران علی مددی؛ معاون اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به نحوه فعالیت مهدهای کودک در استان، اظهارکرد: مهدهای کودک بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در گروه سوم مشاغل قرار دارد وفعالیت آنها به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ وی افزود: بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند، محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا قابل تسهیل و تشدید است و درصورت تغییر شرایط با تشخیص وزارت بهداشت به نسبت بستری با تست PCR مثبت روزانه چهار نفر به ازای هر صد هزار نفر در شهرستان‌های زرد و ۶ نفر بستری با تست PCR در هر صد هزار نفر در شهرستان‌های نارنجی و ۱۰ نفر در شهرستان‌های قرمز تعیین گردیده است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۹۲ مهد کودک در استان کرمانشاه وجود دارد که از این میان ۱۱۷ مهد کودک در شهرستان کرمانشاه با وضعیت قرمز قرار دارند.

علی مددی بیان کرد: ۵ هزار و ۳۶۴ نفر در سال جاری در مهد کودک‌ها ثبت نام کرده‌اند که با توجه به شرایط کنونی و تعطیلی مهدهای کودک به صورت آنلاین خدمات آموزشی دریافت می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.