• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی» برگزار می شود

  • کد خبر : 15024
  • 03 آذر 1399 - 8:59
مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی» برگزار می شود

در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ویژه عموم مردم با شعار سردار مقاومت و سرباز ولایت برگزار می شود.   به گزارش میلکان آنلاین؛ این مسابقه با هدف بسط مکتب مقاومت در آستانه ی اولین سالگرد […]

در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ویژه عموم مردم با شعار سردار مقاومت و سرباز ولایت برگزار می شود.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ این مسابقه با هدف بسط مکتب مقاومت در آستانه ی اولین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و با محوریت مطالعه ی کتاب “سردار مقاومت و سرباز ولایت” نوشته ی قاسم نصیرزاده برگزار می شود.

 

بر پایه این گزارش؛ علاقه مندان می توانند این کتاب ها را از فرهنگسراهای شهرداری کرمانشاه تهیه و پس از مطالعه به سئوالات آخر کتاب پاسخ و تا دهم دی ماه تحویل نمایند که به ۱۰ نفر، جوایز ارزنده ای اهدا می گردد.

 

در مقدمه ای کتاب آمده است: “مقاومت” از واژه های بنیادین و فطری است که ریشه قرآنی دارد و با مفاهیم و آیات اجتماعی قرآن ارتباط معناداری دارد. بر أساس دلالت های لغوی و تفسیری می توان آن را معادل با توحید، عدالت و در نهایت، اسلام قرار داد که این امر مهم و ذاتی، گاه با برداشت های نارسا به إفراط و تفریط کشیده شده و بیشتر بر روش مقاومت مانند: تقابل، جنگ و قتال توجه شده است.

 

لازم بذکر می باشد فرهنگسرای شهر در چهار راه مطهری(جوانشیر)، فرهنگسرای استاد جلال الدین کزازی در فرهنگیان جنب مسجد قبا، فرهنگسرای گل نرگس در ابتدای شهرک ژاندارمری جنب کلانتری آزادگان، فرهنگسرای کوثر در چهارراه آل آقا جنب پارک شهید درخشان، فرهنگسرای خانواده در بلوار جنب پارک فدک و سرای محله ی شهرک دولت آباد در سه راهی شرکت قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.