• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه:

همکاری بازاریان با مسوولان برای قطع زنجیره کرونا قابل تقدیر است

  • کد خبر : 15010
  • 03 آذر 1399 - 8:49
همکاری بازاریان با مسوولان برای قطع زنجیره کرونا قابل تقدیر است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه گفت: خوشبختانه اکثر بازاریان و اصناف استان بخصوص شهر کرمانشاه در ۲ روز گذشته همکاری خوبی با مسوولان برای اجرای طرح جدید ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها داشته‌اند.   به گزارش میلکان آنلاین  به نقل از ایرنا ؛ مسعود بهرام نژاد افزود: براساس گزارش های دریافتی و مشاهدات مسوولان استان اکثر […]

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه گفت: خوشبختانه اکثر بازاریان و اصناف استان بخصوص شهر کرمانشاه در ۲ روز گذشته همکاری خوبی با مسوولان برای اجرای طرح جدید ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها داشته‌اند.

 

به گزارش میلکان آنلاین  به نقل از ایرنا ؛ مسعود بهرام نژاد افزود: براساس گزارش های دریافتی و مشاهدات مسوولان استان اکثر اصنافی که براساس طرح جدید باید بسته باشند به قانون تمکین کرده و مغازه های خود را بسته اند جای تقدیر و تشکر دارد که بازاریان در همه حال و در بحران های مختلف یاری رسان مسوولان بوده اند.
وی همچنین گفت: در سطح شهر مشاهده می شود که برخی اصناف به طرح جدید بی اعتنا بوده و مغازه های خود را باز کرده اند که لازم است این دسته از افراد نیز به احترام همکاران خود و حفظ سلامتی شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی عمل کنند و در مدتی که لازم است حتما مغازه های خود را بسته نگه دارند.
وی با بیان اینکه اصناف استان در طرح های قبلی ایجاد محدودیت ها همکاری خوبی با ستاد کرونای استان داشته اند، گفت: انتظار می رود در این مرحله نیز مسوولان و کادر بهداشتی را که شبانه روز تلاش می کنند یاری کنند تا از این مرحله بحرانی عبور کنیم.
بهرام نژاد تاکید کرد: در صورتی که مردم تا پایان اجرای محدودیت ها همچنان همکاری کنند می‌توانیم شاهد کاهش محسوس آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ باشیم.
وی افزود: محدودیت های جدید کرونایی از بامداد شنبه اول آذر ماه در سراسر استان کرمانشاه براساس وضعیت های قرمز، نارنجی و زرد آغاز شده و نحوه اجرای محدودیت ها هیچ تفاوتی با سایر استان های کشور ندارد.
مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پلیس به صورت هوشمند برتردد خودروها نظارت می کند و به عنوان مثال اگر تردد یک خودروی غیربومی در سطح خیابان ها متوقف نشد، به معنی بی توجهی به تخلف او نیست بلکه این خودرو به صورت هوشمند و توسط دوربین ها جریمه خواهد شد.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه همچنین عنوان کرد: همزمان با محدودیت های جدید کرونایی، طرح «شهید سپهبد سلیمانی» نیز در ۱۰ محله کلانشهر کرمانشاه و شهرهای دیگر استان به صورت محله محور اجرا می شود.
به گفته بهرام نژاد، در این طرح محله‌محور، تیم‌های مشترک بسیج و دانشگاه علوم پزشکی با مراجعه به منازل مبتلایان را شناسایی و راهنمایی های لازم را به آنها می کنند.
شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کرمانشاه به هزار و ۱۷۲ نفر رسید

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا گفت: ویروس کرونا جان ۱۱ هم استانی دیگر در شبانه روز گذشته را گرفت و شمار جانباختگان به هزار و ۱۷۲ نفر رسید.

مهدی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۱۱ نفر شامل چهار نفر در کرمانشاه، ۲ نفر در سرپل ذهاب و در شهرستان های اسلام آبادغرب، کنگاور، گیلانغرب، روانسر و دالاهو هم هر کدام یک نفر می‌شود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۲۰۷ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ بستری و ۱۴۱ نفر پس از بهبودی ترخیص شدند و هم اکنون ۹۶۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.