• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

پیام تقدیر استاندار کرمانشاه از همکاری مردم در اجرای طرح اعمال محدودیت های جدید/ تشکر از اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه

  • کد خبر : 14962
  • 02 آذر 1399 - 9:44
پیام تقدیر استاندار کرمانشاه از همکاری مردم در اجرای طرح اعمال محدودیت های جدید/ تشکر از اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه

  استاندار کرمانشاه در پیامی از همدلی، همراهی، مشارکت و همکاری گسترده مردم نیک اندیش استان در اجرای طرح های جدید برای مبارزه با کرونا و حفظ سلامت عموم تشکر کرد. به گزارش میلکان آنلاین ؛ در متن پیام هوشنگ بازوند آمده است: بی تردید مقابله و مواجهه با ویروس منحوس کرونا و مدیریت این […]

 

استاندار کرمانشاه در پیامی از همدلی، همراهی، مشارکت و همکاری گسترده مردم نیک اندیش استان در اجرای طرح های جدید برای مبارزه با کرونا و حفظ سلامت عموم تشکر کرد.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ در متن پیام هوشنگ بازوند آمده است:

بی تردید مقابله و مواجهه با ویروس منحوس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی آحاد مردم فهیم استان و همکاری همه نهادها، اصناف، بازاریان و دستگاه های اجرایی امکان پذیر نبوده و نمی توان انتظار داشت بدون حضور همیشگی هم استانی های عزیز ، بر این بحران فائق آمد .

اینجانب بر خود فرض و لازم می دانم که از مشارکت هوشمندانه اقشار مختلف مردم استان در اولین روز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند اعمال محدودیت ها که نشان دهنده اندیشه والا و مسئولیت پذیری تک تک شهروندان این دیار می باشد، تقدیر و تشکر نمایم و از اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم فعالیت در مشاغل غیرضروری، عدم تردد شبانه در سطح شهرها و … در اجرای این طرح ملی دست اندکاران را یاری نموده اند ، مراتب قدردانی خود را اعلام نمایم .

همچنین از فرمانداران عزیز سطح استان، مدیران محترم ادارات، نیروهای پرتلاش انتظامی، مسوولین و فعالان اتاق اصناف و اتحادیه ها، بسیجیان بی ادعا، گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد، رسانه های پرتلاش و صدا و سیما که با همدلی و اهتمام قابل توجه در آغازین روز اعمال محدودیت های جدید، استان کرمانشاه را همچون همیشه در  برهه های حساس، سربلند و سرافراز نموده اند، سپاسگزاری می نمایم.

امید آن دارم که با استمرار این روند همدلانه در ادامه طرح یادشده ، بتوانیم بیماری کرونا را در سطح استان کنترل و به یاری حق تعالی به زانو درآوریم .

بازوند

استاندار کرمانشاه

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.