• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

تیم فوتسال شاهین با قدرت در لیگ دسته اول شرکت می‌کند

  • کد خبر : 14435
  • 14 آبان 1399 - 8:04
تیم فوتسال شاهین با قدرت در لیگ دسته اول شرکت می‌کند

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با اشاره به رد دادخواهی این تیم در کمیته انضباطی فدراسیون و قطعی‌شدن سقوط تیم به لیگ دسته اول، گفت: با قدرت برای صعود دوباره به لیگ برتر در مسابقات لیگ یک شرکت می‌کنیم. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ سید احسان احسانی روز چهارشنبه  اظهارداشت: برای حضوری […]

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با اشاره به رد دادخواهی این تیم در کمیته انضباطی فدراسیون و قطعی‌شدن سقوط تیم به لیگ دسته اول، گفت: با قدرت برای صعود دوباره به لیگ برتر در مسابقات لیگ یک شرکت می‌کنیم.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ سید احسان احسانی روز چهارشنبه  اظهارداشت: برای حضوری قدرتمندانه در لیگ دسته اول تمرینات ابتدایی و مقدماتی تیم از حدود ۲ ماه پیش آغاز شده و تا پیش از شیوع و موج سوم کرونا ادامه داشت.

وی ادامه داد: پس از شیوع دوباره کرونا و به منظور حفظ سلامتی بازیکنان مجبور به تعطیلی تمرینات شدیم و منتظر هستیم تا پس از بهبود وضعیت شرایط فعلی، دوباره تمرینات خود را از سر بگیریم.

احسانی، همچنین در خصوص زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ یک نیز گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و زمانی هم اعلام نشده است که براساس آن تیم های حاضر برنامه ریزی کنند.

مدیرعامل تیم شاهین افزود: این در حالی است که رشته هایی مانند هندبال، والیبال و کشتی لیگ هایشان آغاز شده است، رشته هایی که برخورد فیزیکی بازیکنانشان بخصوص در هندبال و کشتی بسیار بیشتر از فوتسال است.

وی گفت: مسابقات لیگ برتر ابتدا قرار بود از اول شهریور آغاز شود اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و پس از آن هم زمان جدیدی اعلام نشد تلا همه تیم ها در بلاتکلیفی به سر ببرند.

احسانی در ادامه از حفظ چارچوب اصلی فصل گذشته تیم شاهین خبر داد و گفت: تقریبا شاکله پارسال را حفظ کرده ایم هرچند تعدادی از بازیکنان از تیم جدا شده اند و چند بازیکنان جدید قرار است به تیم اضافه شوند.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در خصوص سرمربی تیم نیز گفت: در استان مربی شاخصی که بتواند تیم را هدایت کند نداریم از این رو با چند نفر از مربیان دیگر استان ها برای قبول هدایت شاهین صحبت کرده و به زودی سرمربی باشگاه اعلام می شود.

وی در خصوص رد دادخواهی تیم شاهین در خصوص تبانی ۲ تیم دیگر لیگ برتر در مسابقات فصل گذشته، گفت: متاسفانه به راحتی حق نماینده فوتسال کرمانشاه را خوردند تا مجبور شویم امسال را در لیگ یک به میدان برویم.

احسانی یادآوری کرد: ما حتی موضوع را از طریق یکی از نمایندگان نیز پیگیری کردیم اما متاسفانه نتیجه ای نداد ولی امسال را با قدرت در لیگ یک شرکت می کنیم تا بازهم بتوانیم مجوز حضور در لیگ برتر فصل آینده را کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.