• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

بسترهای الکترونیکی تحصیل سوادآموزان در استان ایجاد شده است

  • کد خبر : 14224
  • 05 آبان 1399 - 6:58
بسترهای الکترونیکی تحصیل سوادآموزان در استان ایجاد شده است

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: بسترهای لازم برای تسهیل فرآیند فعالیت‌های سوادآموزان در قالب سامانه الکترونیکی تحت وب در نواحی، مناطق و شهرستان‌ها ایجاد شده‌ است. به گزارش میلکان آنلاین  به نقل از ایرنا، هرمز نوروزی‌فرد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهره‌گیری سوادآموزان از فناوری‌های نوین، مقدمات فعالیت‌های سوادآموزی […]

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: بسترهای لازم برای تسهیل فرآیند فعالیت‌های سوادآموزان در قالب سامانه الکترونیکی تحت وب در نواحی، مناطق و شهرستان‌ها ایجاد شده‌ است.

به گزارش میلکان آنلاین  به نقل از ایرنا، هرمز نوروزی‌فرد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهره‌گیری سوادآموزان از فناوری‌های نوین، مقدمات فعالیت‌های سوادآموزی در سامانه تحت وب عملیاتی و پیش ثبت نام همه کاربران استان، (نواحی،مناطق و شهرستان‌ها)در این سامانه فراهم شده ‌است.

او اضافه کرد: در این سامانه؛ توزیع حجم فعالیت، تعیین سرانه دوره‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال، ثبت اقلام تدارکاتی و آموزشی، تعیین حدود دسترسی کاربران با توجه به نوع مسوُولیت و امکان استعلام در این سامانه راه‌اندازی شده است.

نوروزی‌فرد، تحصیل سودآموزان را با توجه به وضعیت بیماری کرونا در سه حالت حضوری، غیر حضوری و تلفیقی دانست و افزود: برحسب مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان‌ها فعالیت‌های سوادآموزی مطابق شیوه‌نامه‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزایش دقت در ارایه خدمات، امنیت داده‌ها و کاهش اشتباه کاربران را از ویژگی‌های بارز سامانه تحت وب اعلام کرد و گفت: با تکمیل بخش‌های مختلف سامانه، همه آموزش دهندگان قادر خواهند بود بخش عمده‌ای از کارهای خود را بدون حضور در ادارات آموزش و پرورش انجام دهند که این موضوع باعث کاهش تردد و کمک به قطع رنجیره بیماری کرونا خواهد شد.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار داشت: نهضت سوادآموزی استان کرمانشاه در سال گذشته رتبه اول کشوری کسب را کرده، همچنین بیش از ۱۴ هزار سوادآموز در دوره‌های آموزشی این معاونت آموزش دیده اند.

نوروزی‌فرد با بیان اینکه این معاونت تعهد دارد در سال جاری  به ۹ هزار و ۹۰۰ نفر آموزش سواد آموزی دهد، افزود: هزار و ۴۰۰ نفر آموزش دهنده در نهضت سوادآموزی استان فعالیت می‌کنند و این افراد براساس تعداد افرادی که آموزش می‌دهند حق الزحمه دریافت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.