• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

اختصاص ۷۳۴ میلیون تومان از صدقات مردمی به ازدواج جوانان مددجو

  • کد خبر : 14209
  • 05 آبان 1399 - 6:40
اختصاص ۷۳۴ میلیون تومان از صدقات مردمی به ازدواج جوانان مددجو

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به ثبت ازدواج ۳۸۶ مددجو در نیمه نخست سال۹۹، گفت: به منظور ازدواج این جوانان مددجو در مجموع ۹۱۳ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که از این میزان ۷۳۴ میلیون تومان از محل صدقات و کمک های مردمی تامین شده است. به گزارش […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به ثبت ازدواج ۳۸۶ مددجو در نیمه نخست سال۹۹، گفت: به منظور ازدواج این جوانان مددجو در مجموع ۹۱۳ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که از این میزان ۷۳۴ میلیون تومان از محل صدقات و کمک های مردمی تامین شده است.

به گزارش میلکان آنلاین، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یکی از رسالت های این نهاد حمایت از جوانان مددجو به منظور ازدواج آسان و تشکیل زندگی مشترک به عنوان یکی از مسیرهای توانمندسازی است.
رحمتی پور با بیان اینکه کمیته امداد برای تشویق جونان مددجو به ازدواج آسان؛ کمک هزینه ازدواج پرداخت می کند، عنوان کرد: در نیمه نخست سال جاری ۳۸۶ جوان مددجو با دریافت کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.
وی افزود: برای ازدواج این جوانان مددجو در مجموع ۹۱۳ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که از این میزان ۷۳۴ میلیون تومان از محل صدقات و کمک های مردمی و باقی از محل اعتبارات امدادی تامین شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده  کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد آمادگی دارد کمک های خیران را بنا به نیت آنان برای نیازمندان هزینه کند، تصریح کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی www.emdad.ir از مسیرهای مشارکت خیران در طرح های خیرخواهانه این نهاد همچون ازدواج جوانان مددجو است.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.