• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
معاون اقتصادي استاندار:

شبكه اي حمايتي براي رسيدگي به مشكلات توليدكنندگان در استان ايجاد شده است

  • کد خبر : 14203
  • 05 آبان 1399 - 6:14
شبكه اي حمايتي براي رسيدگي به مشكلات توليدكنندگان در استان ايجاد شده است

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت: مركز شبانه روزي فوريت هاي رسيدگي به مشكلات واحدهاي توليدي و اقتصادي مركز انسجام و نظم دهي بيشتر به منظور رفع موانع توليد و حمايت از كارآفرينان است.   به گزارش میلکان آنلاین؛ هدايت حاتمي در مراسم افتتاح اين مركز كه امروز( ۴ آبانماه) در محل اداره صمت برگزار […]

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت: مركز شبانه روزي فوريت هاي رسيدگي به مشكلات واحدهاي توليدي و اقتصادي مركز انسجام و نظم دهي بيشتر به منظور رفع موانع توليد و حمايت از كارآفرينان است.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ هدايت حاتمي در مراسم افتتاح اين مركز كه امروز( ۴ آبانماه) در محل اداره صمت برگزار شد؛ به تحريم هاي ظالمانه، تنگناهاي اقتصادي و كرونا به عنوان عوامل موثر در ايجاد مشكلات براي واحدهاي توليدي اشاره كرد و بيان داشت: امروز وظيفه داريم با جديت و پيگيري بيشتر مشكلات و دغدغه هاي مردم را رفع كنيم و در اين مركز بتوانيم گره اي از مشكلات مردم را باز كنيم.

وي افزود: در كنار فعاليت اين مركز كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد نيز با همان كيفيت و جديت در برگزاري، رفع مشكلات و تحقق مصوبات فعاليت خود را ادامه خواهد داد و شبكه اي حمايتي را براي كمك به واحدهاي توليدي، اقتصادي و سرمايه گذاران و كارآفرينان ايجاد خواهيم كرد.

حاتمي با بيان اينكه همدلي، همراهي و همفكري رمز موفقيت كارها به ويژه بهبود فضاي كسب و كار استان، رفع موانع توليد، احياي واحدهاي راكد و افزايش اشتغالزايي است؛ اظهار داشت: در اين مركز بايد كارها با همت بيشتري دنبال شود و در واقع به عنوان دبيرخانه اي فعال برنامه ريزي و سياست دهي نيز انجام دهد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري حضور جدي و موثر نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانکها را در اين مركز به عنوان گامي موثر براي حل مشكلات ذكر كرد و گفت: با سرعت و كيفيت مطلوبي تلاش مي شود تا به موانع سر راه توليد و اشتغال استان رسيدگي شود كه مسير توسعه كما في سابق تداوم يابد

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.