• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
استاندار کرمانشاه:

تلاش شبانه روزي مديران در اين مركز مي تواند دغدغه هاي كارآفرينان و سرمايه گذاران را كمتر نمايد/

  • کد خبر : 14200
  • 05 آبان 1399 - 6:13
تلاش شبانه روزي مديران در اين مركز مي تواند دغدغه هاي كارآفرينان و سرمايه گذاران را كمتر نمايد/

استاندار كرمانشاه گفت: راه اندازي مركزشبانه روزي فوريت هاي رسيدگي به مشكلات توليد كنندگان، كارآفرينان و سرمايه گذاران سبب ايجاد اميد بيشتر براي رفع موانع توليد و تسهيل امور مي شود.   به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح اين مركز كه با حضور معاون اقتصادي استانداري، مديركل صمت، فعالان صنعت و معدن […]

استاندار كرمانشاه گفت: راه اندازي مركزشبانه روزي فوريت هاي رسيدگي به مشكلات توليد كنندگان، كارآفرينان و سرمايه گذاران سبب ايجاد اميد بيشتر براي رفع موانع توليد و تسهيل امور مي شود.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح اين مركز كه با حضور معاون اقتصادي استانداري، مديركل صمت، فعالان صنعت و معدن و مديران دستگاه هاي اجرايي و بانكها در محل اداره صمت برگزار شد؛ اظهار داشت: برطرف كردن موانع توليد در سال جهش توليد با رويكرد تقويت و بهبود فضاي كسب و كار، رونق اقتصاد و تداوم مسير اشتغالزايي و كارآفريني دغدغه اصلي همه مسوولين است.

وي افزود: آغاز به كار مركز شبانه روزي در كنار فعاليت هاي موثر ستاد تسهيل و رفع موانع توليد اين امكان را ايجاد مي نمايد كه به صورت مستمر و با همراهي و همكاري در كنار توليد كنندگان و كارآفرينان واحدهاي توليدي و اقتصادي باشيم و حضور نمايندگان تام الاختيار دستگاه هاي اجرايي و شبكه بانكي در اين مركز نشان از اهتمام جدي استان براي رونق و جهش توليد دارد.

استاندار كرمانشاه حضور آقاي رزم حسيني در وزارت صمت را فرصتي ارزشمند براي پيشبرد اهداف ذكر كرد و تصريح كرد: ايشان در مسووليت قبلي يكي از مطالبه گران جدي استانها در موضوع تفويض اختيار براي تسريع و تسهيل در انجام امور حوزه صنعت بودند و امروز كه با رأي قاطع مجلس در مسووليت وزارت صمت قرار دارد شاهد هستيم اقدامات ارزشمندي در اين حوزه انجام شده و بايد از اين فرصت استفاده كنيم.

وي ادامه داد: انتخاب آقاي دين پرست به عنوان قائم مقام وزير در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد نيز به دليل شناخت كامل از مشكل استانها مي تواند بسيار در رفع مشكلات توليد كنندگان و سرمايه گذران موثر باشد و تيم شكل گرفته حامي مطلوبي براي تحقق اهداف است.

مقام ارشد استان تأكيد كرد: راه اندازي مركز فوريت هاي رسيدگي به مشكلات واحدهاي توليدي و اقتصادي به عنوان اقدامي مهم از وزارت صمت سبب تداوم اميد به رونق و جهش توليد مي شود و امروز استان كرمانشاه به عنوان اولين استان اين مركز را افتتاح نمود و همه بايد كمك كنيم ضمن رونق حوزه صنعت در سال جهش توليد، علي رغم مشكلاتي مانند تحريم هاي ظالمانه و كرونا، با تلاش شبانه روزي، وفاق و همدلي بتوانيم مشكلات را كمتركنيم و مسير توسعه را با سرعت بيشتري ادامه دهيم.

بازوند از تلاش هاي چندين ساله مديركل صمت استان كرمانشاه در راستاي رونق حوزه صنعت و معدن و ايجاد اشتغالزايي تقدير و تشكر كرد و گفت: با تلاش شبانه روزي كاركنان اداره صمت و با مديريت آقاي دارابي بهبود فضاي كسب و كار و حمايت و مساعدت در رفع مشكلات توليد كنندگان را شاهد هستيم كه جاي تقدير دارد.

نماينده عالي دولت در استان به لزوم تلاش بيشتر و انجام اقدامات موثر توسط مديران دستگاه هاي اجرايي براي حمايت از توليد كنندگان اشاره داشت و گفت: راه اندازي اين مركز يك پيام دارد و بايد توجه كنيم همه شبانه روزي در خدمت اين عزيزان باشيم و مشكلات و دغدغه هاي كارآفرينان را رفع كنيم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.