• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
معاون امور عمراني استانداري:

توسعه زيرساخت هاي ارتباطی رشد اقتصادی استان را به همراه دارد

  • کد خبر : 13939
  • 24 مهر 1399 - 7:25
توسعه زيرساخت هاي ارتباطی رشد اقتصادی استان را به همراه دارد

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: زيرساخت هاي ارتباطي مانند راه، راه آهن و فرودگاه از الزامات توسعه هستند و در اين راستا طي سه سال گذشته نهايت تلاش خود را در حوزه عمراني براي توسعه زيرساخت هاي ارتباطي، راه آهن و فرودگاهي بكار گرفتيم و با جديت به دنبال احداث آزاد راه ها در […]

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: زيرساخت هاي ارتباطي مانند راه، راه آهن و فرودگاه از الزامات توسعه هستند و در اين راستا طي سه سال گذشته نهايت تلاش خود را در حوزه عمراني براي توسعه زيرساخت هاي ارتباطي، راه آهن و فرودگاهي بكار گرفتيم و با جديت به دنبال احداث آزاد راه ها در استان هستيم.

 

به گزارش میلکان آنلاین ؛ “مهرداد سالاري” در جلسه شوراي معاونين استانداري كه با حضور مهندس بازوند استاندار كرمانشاه و دكتر ابراهيم عزيزي نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، اظهار داشت: در اجراي طرح “مسكن اقدام ملي” براي امسال در نظر داريم كه ۱۰ هزار واحد مسكن در استان ساخته شود و اين پروژه با جديت مورد بررسي و نظارت قرار مي گيرد.

وي با بيان اينكه زيرساخت هاي ارتباطي از الزامات توسعه هستند، ادامه داد: زيرساخت هاي ارتباطي از الزامات توسعه هستند و در اين راستا طي سه سال گذشته نهايت تلاش خود را در حوزه عمراني براي توسعه زيرساخت هاي ارتباطي راه آهن و فرودگاهي بكار گرفتيم و با جديت به دنبال احداث آزاد راه ها و اتصال شبكه هاي ارتباطي استان از همدان به آزاد راه ساوه _ تهران هستيم.

مقام ارشد حوزه عمراني استان با اشاره به مركزيت استان كرمانشاه در منطقه غرب گفت: با توجه به مركزيت استان، بحث هاب بودن فرودگاه كرمانشاه را در دستور كار داريم كه تعداد پروازهاي كرمانشاه علاوه بر داخل در خارج از كشور نيز افزايش پيدا مي كند.

وي از موضوع احداث دهكده لجستيك به عنوان موضوعي بسيار مهم و اساسي براي استان نام برد و گفت: احداث دهكده لجستيك پايه توسعه كرمانشاه است و اين موضوع يكي از پروژه هاي مهم استان است كه اميدواريم با همكاري و هماهنگي نمايندگان محترم اين موضوع را به سرانجام مشخصي برسانيم.

وي همچنين از ادامه احداث راه آهن تا خسروي و نهايتاً وصل شدن به خانقين عراق و كشور سوريه به عنوان يكي از پروژه هاي مهم استان در حوزه عمراني عنوان كرد.

سالاري در ادامه از اجراي پروژه هاي آبرساني به شهر كرمانشاه، احداث بيمارستان ۵۴۰ تختخوابي كرمانشاه، حل مشكلات مناطق حاشيه نشين و ساماندهي رودخانه قرءسو كرمانشاه را از ديگر پروژه ها در حوزه عمراني استان برشمرد و از نمايندگان استان خواست كه اجراي اين پروژه ها را براي رسيدن استان به توسعه پايدار مورد توجه قرار دهند.

وي در پايان سخنان خود گفت: ما از دكتر عزيزي كه يك چهره ملي هستند انتظار داريم كه به توسعه زيرساخت هاي ارتباطي و پروژه هاي عمراني استان در بخش هاي مختلف توجه ويژه داشته باشند تا روند اجرايي اين پروژه ها با ترزيق اعتبارات بيشتر در سطح ملي سرعت پيدا كند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.