• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
استاندار کرمانشاه:

حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی از یاران صدیق امام (ره) و انقلاب بود

  • کد خبر : 13918
  • 24 مهر 1399 - 7:08
حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی از یاران صدیق امام (ره) و انقلاب بود

استاندار کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن ۲۳ مهرماه سالروز شهادت حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب با حضور در بیت ایشان به مقام والای این شهید ادای احترام کرد.   به گزارش میلکان آنلاین؛ در حاشیه این برنامه که با حضور صالحی مشاور استاندار در امور روحانیت، حاج جعفر همتی بازرس ویژه استاندار، عزیزی […]

استاندار کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن ۲۳ مهرماه سالروز شهادت حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب با حضور در بیت ایشان به مقام والای این شهید ادای احترام کرد.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ در حاشیه این برنامه که با حضور صالحی مشاور استاندار در امور روحانیت، حاج جعفر همتی بازرس ویژه استاندار، عزیزی مشاور امور ایثارگران و جانبازان استاندار، حجت الاسلام نجفی مدیر حوزه علمیه آیت اله بروجردی و معاونین قرارگاه منطقه غرب نزاجا برگزار شد؛ اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد شیوع کرونا در استان کرمانشاه، امسال امکان برگزاری مراسم عمومی به مناسبت سالگرد این شهید والامقام میسر نشد ولی وظیفه دانستیم به جهت ادای احترام در این بیت نورانی و معنوی حضور پیدا کنیم.

وی افزود: حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی از یاران صدیق حضرت امام (ره) در سال های قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب بودند.

استاندار کرمانشاه گفت: در اوایل دهه ۶۰ منافقین کوردل، این شخصیت معنوی و والامقام را در روز جمعه و در محراب مسجد جامع به شهادت رساندند.

وی یادآور شد: نهال نوپای انقلاب با فداکاری ها و جانفشانی های این مردان بزرگ، پا گرفت و تبدیل به یک درخت تناور شد و همه ما مدیون خون این شهیدان هستیم.

بازوند تاکید کرد: برای درک عظمت شخصیت چهارمین شهید محراب کافی است پیام بسیار عمیق حضرت امام (ره) برای شهادت ایشان را مطالعه کنیم و اهمیت جایگاه ویژه ایشان را دریابیم

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.