• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودروی کرمانشاه:

افزایش ۷۱ درصدی تولید محصولات ایران خودرو کرمانشاه

  • کد خبر : 13915
  • 24 مهر 1399 - 4:35
افزایش ۷۱ درصدی تولید محصولات ایران خودرو کرمانشاه

محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودروی کرمانشاه گفت: تولید محصولات ایران خودرو کرمانشاه ۷۱ درصد افزایش داشته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین، با بررسی آمار تولیدات شرکت ایران خودرو کرمانشاه از ابتدای امسال تا ۲۴ شهریورماه، بیانگر تولید ۱۳/۸۷۲ دستگاه خودروی پژو پارس اتوماتیک، xu7 و tu5 است که در مقایسه با […]

محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودروی کرمانشاه گفت: تولید محصولات ایران خودرو کرمانشاه ۷۱ درصد افزایش داشته است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین، با بررسی آمار تولیدات شرکت ایران خودرو کرمانشاه از ابتدای امسال تا ۲۴ شهریورماه، بیانگر تولید ۱۳/۸۷۲ دستگاه خودروی پژو پارس اتوماتیک، xu7 و tu5 است که در مقایسه با تولید ۸/۱۱۶ دستگاه تولیددر مدت مشابه سال قبل رشد ۷۱ درصدی را نشان می دهد . خودروهای تکمیل و تجاری سازی شده نیز طی این مدت ۱۰/۱۵۷ دستگاه بوده که باز هم شاهد رشد ۵۴ درصدی در این واحد صنعتی هستیم .
مدیر عامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه دوره افت ناشی از تحریم را در تولید خودرو پشت سر گذاشته ایم افزود: میانگین تولید روزانه این شرکت در روز بیش از ۱۶۰ دستگاه است و بر اساس دستور دکتر مقیمی مدیر عامل محترم گروه صنعتی ایران خودرو تولید سایت کرمانشاه به ۱۷۵ دستگاه در روز خواهد رسید در حالی که سال گذشته این عدد کمتر از ۱۲۰ دستگاه بود .
محمد ملکی افزایش تولید و کسب گواهینامه سه ستاره کلیه محصولات تولیدی این شرکت را از دستاوردهای مهم در دوران تحریم برشمرد و تصریح کرد برنامه ریزی، نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از دانش بومی از مهمترین دلایل کسب این موفقیت هاست .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.