• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

آمادگی کامل راهدارخانه های استان کرمانشاه برای فصل سرما

  • کد خبر : 13905
  • 23 مهر 1399 - 7:48
آمادگی کامل راهدارخانه های استان کرمانشاه برای فصل سرما

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تمام تدابیر لازم برای بهبود وضعیت راه های استان اندیشیده شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: برحسب وظیفه در هر بازه زمانی مشخص نسبت به اقدامات راهداری تابستانی و زمستانی هماهنگی و اقدامات لازم را انجام داده ایم. […]

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تمام تدابیر لازم برای بهبود وضعیت راه های استان اندیشیده شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: برحسب وظیفه در هر بازه زمانی مشخص نسبت به اقدامات راهداری تابستانی و زمستانی هماهنگی و اقدامات لازم را انجام داده ایم. در حال حاضر درگیر راهداری تابستانی هستیم و اقداماتی مانند لکه گیری، روکش، آسفالت، چاله پرکنی، رفع نواقص خط کشی، روشنایی وخط کشی محورهای مختلف انجام شده است و در جاده های مواصلاتی درحال روکش آسفالت و لکه گیری هستیم همینطور تنقیه پل ها درحال انجام است که در فصل بارش آبگرفتگی نداشته باشیم و مشکلی در سطح راه ها بوجود نیاید.

وی افزود: از اواسط مهر ماه هماهنگی های لازم را جهت خریداری شن و نمک انجام داده ایم و درحال حمل به سمت راهدارخانه ها هستیم و مایحتاج دستگاه های راهداری زمستانی مثل روغن، نمک، تیغه وضدیخ را خریداری می کنیم که در طول زمستان آمادگی لازم را داشته باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: زمان استقرار تیم راهداری یکم آبان ماه است اما از اوایل آذر ماه استقرار صد در صدی صورت می گیرد این آمار ها با توجه به شرایط جوی خاص تغییر پذیر است و در حال حاضر استقرار به صورت نوبتی است اما با شروع اولین بارندگی استقرارهای صد در صدی در گردنه ها، راهدارخانه ها و مناطق برف گیر وحادثه خیز صورت می گیرد که خدمات لازم به مردم ارائه شود‌.

کرمی در پایان با اشاره به این که تنها مشکل این بخش اعتبارات برای نگهداری ماشین آلات و خرید مایحتاج زمستانی مانند قطعات ماشین و نمک و…است از مسئولین ارشد خواستار رسیدگی به این موضوع برای خدمات دهی هرچه بیشتر به مردم شد.​

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.