• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
معاون شهردار کرمانشاه خبر داد:

کاهش ۹۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات با اقدامات معاونت ترافیک شهرداری کرمانشاه

  • کد خبر : 13762
  • 20 مهر 1399 - 6:51
کاهش ۹۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات با اقدامات معاونت ترافیک شهرداری کرمانشاه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از کاهش قابل توجه  تلفات ناشی از تصادفات در سطح شهر کرمانشاه خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛محسن ارجمندی اظهار داشت: اقدامات مؤثر معاونت ترافیک باعث کاهش ۹۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در شهریور ماه نسبت به شهریور ماه سال گذشته شده است. وی گفت: تصادف […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از کاهش قابل توجه  تلفات ناشی از تصادفات در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛محسن ارجمندی اظهار داشت: اقدامات مؤثر معاونت ترافیک باعث کاهش ۹۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در شهریور ماه نسبت به شهریور ماه سال گذشته شده است.

وی گفت: تصادف موضوعی تأثیرگذار در توسعه اقتصادی، سلامت و اجتماعی است که می‌تواند هزینه هایی را به کشور تحمیل کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال گذشته و در کلانشهر کرمانشاه تعداد زیادی از همشهریان ما جان خود را در تصادفات سطح معابر شهری از دست داده اند که مسؤولیت آور بودن این آمار، می بایست خواب را از چشم ما مسوولان بگیرد که بررسی های آماری دو نکته بسیار تاسف بار را نشان می دهد.

این مقام مسؤل تصریح کرد: اول آنکه بخش عمده تلفات تصادفات مربوط به عابر پیاده هستند و دوم اینکه سرعت غیرمجاز، اصلی ترین عامل بروز تصادفات منجر به فوت در سطح معابر شهری کلانشهر کرمانشاه است که بدون شک این دو مهم قبل از هر چیز بیان کننده فاصله گرفتن ما، یعنی مسؤولان و کاربران معابر از حمل و نقل انسان محور در کلانشهر کرمانشاه است.

ارجمندی افزود: با اقدامات صورت گرفته در حوزه آرام سازی ترافیکی، اصلاحات هندسی، تعریف تابلوها و علائم افقی، عمودی، خط کشی های محوری و عابرپیاده و نصب جدا کننده های میانی و …. بنا بر اعلام پلیس محترم راهور علاوه بر کاهش قابل توجه تصادفات فوتی سهم تصادفات عابر پیاده نیز کاهش یافته است.

وی گفت: مطابق آمار اخذ شده در شش ماهه اول سال به طور میانگین نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش تلفات ناشی از تصادفات را داشتیم .

ارجمندی ادامه داد: باید در نظر داشت که بخش اول اقدامات شهرداری کرمانشاه در پایان سه ماهه به انجام رسید و کاهش آمار تصادفات نیز مربوط به سه ماهه دوم است و اگر فقط سه ماهه دوم مد نظر باشد متوسط کاهش آمار تلفات از ۵۰ درصد نیز بیشتر خواهد بود که اوج این کاهش در شهریور ماه  و برابر ۹۰ درصد بدست آمد.

وی در پایان گفت: بدون شک تدوام این حرکت بزرگ، همکاری و همراهی شهروندان فهیم کرمانشاهی و همکاری هرچه بیشتر پلیس راهور را با خدمتگذاران خود در حرکت به سمت حمل و نقل انسان محور و هدف گذاری ایده چشم انداز صفر که ان‌شاالله در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت را می طلبد و امیدواریم در آینده نزدیک شهری کاملا امن و ایمن برای مردم داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.