• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

پرداخت ۴۳۰۴ فقره وام قرض الحسنه به کرمانشاهیان

  • کد خبر : 13759
  • 20 مهر 1399 - 6:49
پرداخت ۴۳۰۴ فقره وام قرض الحسنه به کرمانشاهیان

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه نخست امسال چهار هزار و ۳۰۴ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار بیش از ۴۱ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان به نیازمندان کرمانشاهی پرداخت شده است. به گزارش میلکان آنلاین، غلامعلی عسگری، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان […]

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه نخست امسال چهار هزار و ۳۰۴ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار بیش از ۴۱ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان به نیازمندان کرمانشاهی پرداخت شده است.

به گزارش میلکان آنلاین، غلامعلی عسگری، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت: این صندوق در سرفصل های اشتغال، کارگشایی، ودیعه، خرید و احداث مسکن به متقاضیان واجدالشرایط وام قرض الحسنه پرداخت می کند.

عسگری عنوان کرد: در شش ماهه نخست امسال چهار هزار و ۳۰۴ فقره وام قرض الحسنه به نیازمندان کرمانشاهی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: ۴۱ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان اعتبار برای پرداخت این میزان وام اختصاص داده شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه ادامه داد: دو هزار و ۶۹۱ فقره از وام های پرداختی در نیمه نخست امسال با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات امداد و سپرده های مشتریان خیر تامین و پرداخت شده است.

غلامعلی عسگری عنوان کرد: همچنین هزار و ۶۱۳ فقره وام پرداختی در این مدت نیز از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان برای تامین ودیعه مسکن نیازمندان، بنیاد علوی به منظور حمایت و کارگشایی از مشکلات خانواده های مددجو و بانک قرض الحسنه مهر به منظور ایجاد اشتغال، تامین ودیعه مسکن و کارگشایی تامین شده است.

عسگری با یادآوری اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خدمات بانکداری اسلامی را به نیازمندان ارائه می‌کند، بیان کرد: سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت برای عموم مردم آزاد است و سپرده‌گذاران هر زمانی که بخواهند می‌توانند نسبت به خروج و یا افزایش سپرده‌های خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.