• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
معاون استاندار کرمانشاه در آئین تکریم و معارفه فرماندار کنگاور هشدار داد:

با مدیرانی که کار مردم را معطل انتخابات کنند برخورد می شود

  • کد خبر : 13717
  • 19 مهر 1399 - 6:23
با مدیرانی که کار مردم را معطل انتخابات کنند برخورد می شود

  معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر خدمتگزاری به مردم در ادارات گفت: هشدار میدهیم که هر مدیری که با فکر جایگاه داشتن در دولت آینده، وقت دولت فعلی و کار مردم را معطل کند حتما برخورد خواهدشد. به گزارش میلکان آنلاین؛ “حسین خوش اقبال در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کنگاور با گرامیداشت […]

 

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر خدمتگزاری به مردم در ادارات گفت: هشدار میدهیم که هر مدیری که با فکر جایگاه داشتن در دولت آینده، وقت دولت فعلی و کار مردم را معطل کند حتما برخورد خواهدشد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ “حسین خوش اقبال در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کنگاور با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۲۳ شهید شهرستان افزود: این انقلاب ثمره خون شهیدانی بود که در دفاع از انقلاب لحظه ای پا پس نکشیدند و کنگاور یکی از شهرهای مهم ما در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی در اشاره به شهدای شاخص شهرستان کنگاور گفت: شهیدآیت الله بهاالدین محمدی عراقی، شهید قلیوند، شهید طاهر آبادی شهیدان خزایی ،گودینی، سلطان آبادی ورحیمی رفتند تا این انقلاب ماندگار بماند و ما امروزبا پایداری آنهاست که صاحب مسئولیت هستیم .

معاون استاندار کرمانشاه همچنین کنگاور را خاستگاه عالمان و علمای بزرگ دانست و افزود: چهره هایی مانند امام جمعه فقید شهرستان “حاج آقا بزرگ” و دیگر علمای این بلاد نه تنها افتخار استان بوده اند بلکه در کشور نیز منشا برکات شدند.

خوش اقبال در ادامه با یادآوری دوران مسئولیت خود در فرمانداری کنگاور تصریح کرد: بیشترین دوران خدمتم در فرمانداری کنگاور گذرانده شد و قدردانی و قدرشناسی این مردم را هنوز به یاد دارم. مردم کنگاور در پی گروه و جناح نبوده و و اگر خدمت ببینند حتما قدرشناسی خواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به خاطراتی از همرزمان خود در گردان خیبر کنگاور از شهید قلیوند فرماندار اسبق این شهرستان یاد کرد و گفت: به شهید قلیوند وقتی پیشنهاد فرمانداری داده شد ابتدا نپذیرفت اما با ادامه اصرار مدیران، بایک شرط مسئولیت را پذیرفت که هر موقع عملیات شد در جبهه حضور پیدا کند. این روحیات برای من خوش اقبال و تمام مدیران درس و الگویی ماندگاراست.

خوش اقبال تاکید کرد: پیگیریها و دغدغه هایمان در انتصابات را باید از شهدا یاد بگیریم  که برای خدمت به مردم و کشور شرط می گذاشتند نه برای منافع و خواسته های دیگر.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه مردم در دیدگاه امام راحل و اهمیت ایشان به رای و نقش ملت تاکید کرد: این ملت را نباید فراموش کرد که در دوران بی سابقه ترین تحریم ها  که حتی دارو را شامل شده صبوری و ایستادگی کرده اند و  باید با کار و تلاش رضایتمندی مردم را بدست آوریم.

وی با تقدیر از از زحمات خزایی فرماندار سابق شهرستان کنگاور گفت: خزایی نیرویی تحصیل کرده و ارزشمند است که البته به واسطه کسالت نتوانست در آئین تکریم خود حضور یابد.

خوش اقبال از الماسی به عنوان نیروی داخلی استانداری و جوان یاد کرد و تاکید نمود: اولویت اصلی در کنگاور خدمتگزاری بی منت به مردم باید باشد چرا که در این شرایط سخت صبوری و ایستادگی داشته اند.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: از فرماندار شهرستان توقع می رود که در جایگاه نماینده دولت با قدرت مسیر تحقق برنامه ها را پیش بگیرد و با فضای همدلی و وحدت آمیز به مردم خدمت کند.

خوش اقبال تاکید کرد: برای رضایتمندی مردم، راهی جز تلاش نداریم و باند و گروه را باید کنار گذاشته شود و دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم اولویت رسیدگی ها باشد.

وی با بیان اینکه باید با مردم در ادارات خوش برخورد بود افزود: مردم اگر مشکلات مدیران را ببینند صادقانه با ما همراهی خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: فرمانداران ضمن تعامل  با امام جمعه و نماینده مجلس  موظف به پیگیری سیاست های دولت  و وزارت کشورند لذا توقع داریم که خدمت گزار مردم باشند.

برخی از مدیران از همین حالا به فکر جایگاه در دولت آینده هستند

خوش اقبال  با اشاره به یکسال آخر خدمت دولت  تصریح کرد: مدیرانی که از همین الان به فکر جایگاه در دولت آینده هستند مدیران شایسته ای نخواهند بود چرا که ما خدمتگزاری تا دقیقه آخر دولت را متعهد شده ایم.

معاون استاندار کرمانشاه هشدار داد: با مدیرانی که به واسطه سال آخر دولت و با فکر پیدا کردن جایگاه در دولت آینده د رکار مردم کوتاهی می کنند حتما برخورد خواهد شد.

خوش اقبال تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی، نماینده دولت هستندو نباید به واسطه انتخابات کار را رها کنند چرا که هرکس تلاش نکند باید پاسخگو باشد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه به وضعیت قرمز استان در مواجهه با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: عبور از این شرایط نیاز به همراهی مردم با تشویق بزرگان دارد چرا که اگر رعایت نکنیم کادر درمان در شرایط بحران قرار می گیرند.

گفتنی است در این آئین با اهدای لوحی از خدمات خیرالله خزایی فرماندار سابق کنگاور تقدیر بعمل آمد و فرزاد الماسی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معارفه شد.

 

اشتراک گذاری

    • لینک کوتاه

خدمات الکترونیک

میز خدمت استانداري

اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات استانداری

سامانه نظام درخواست و شکایات مردمی

رهگیری درخواست و شکایات مردمی

سامانه نظام پیشنهادات

نظرسنجی طرح تکریم ارباب رجوع

سامانه جامع مدیریت عملکرد دستگاههای اجرایی استان

سامانه پیامک اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری ۳۰۰۰۰۶۰۷۱

درخواست اشتغال مشمولين وظيفه

سامانه رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوز کسب و کار (دادور)

راهبرد مشارکت

اوقات شرعی

کرمانشاه  اسلام آباد غرب  جوانرود  پاوه  سنقر  سرپل ذهاب  صحنه  قصرشیرین  گیلانغرب  کنگاور  هرسین

آب و هوا

کرمانشاه, IR

۱۲°۰۹:۵۱ ق.ظ IRSTآفتابی

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.