• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

ظرفیت ۲۵۰ شغل در کاریابی های کرمانشاه خالی است

  • کد خبر : 13605
  • 14 مهر 1399 - 12:14
ظرفیت ۲۵۰ شغل در کاریابی های کرمانشاه خالی است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اعلام فراخوان جذب نیرو در کاریابی ها، گفت: هم اکنون ظرفیت ۲۵۰ شغل در کاریابی های شهر کرمانشاه خالی است که امیدواریم به زودی مددجویان متقاضی و جویای کار جذب این مشاغل شوند. به گزارش میلکان آنلاین؛رضا طاهری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه […]

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اعلام فراخوان جذب نیرو در کاریابی ها، گفت: هم اکنون ظرفیت ۲۵۰ شغل در کاریابی های شهر کرمانشاه خالی است که امیدواریم به زودی مددجویان متقاضی و جویای کار جذب این مشاغل شوند.

به گزارش میلکان آنلاین؛رضا طاهری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۹۵۹ مددجوی کرمانشاهی از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان اشتغال پایدار ایجاد شده است.

طاهری تاکید کرد: پیش بینی می شود طی تعاملات صورت گرفته با کارفرمایان و بنگاه های کاریابی در مجموع تا پایان سال هزار و ۳۴۱ مددجو در استان کرمانشاه از طریق کاریابی ها دارای شغل پایدار شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: هم اکنون صرفا ظرفیت ۲۵۰ شغل در کاریابی های شهر کرمانشاه خالی است.

وی با اعلام فراخوان جذب نیرو در کاریابی ها، عنوان کرد: امیدواریم به زودی مددجویان متقاضی و جویای کار جذب این مشاغل شوند.

طاهری با یادآوری اینکه کمیته امداد آمادگی دارد نیروی مورد نیاز کارفرمایان و بنگاه های کاریابی را براساس مهارت، جنس، سن و.. تامین کند، تصریح کرد: همچنین این نهاد در صورت نیاز کارفرمایان به نیروهای مهارت دیده، آموزش های شغلی رایگان به این مددجویان ارائه می دهد.

رضا طاهری با یادآوری اینکه کمیته امداد به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را به کار گمارند بسته های تشویقی اعطا می کند، افزود: پرداخت تسهیلات کارفرمایی تا سقف ۵۰ میلیون تومان در ازای به کارگیری هر مددجو یا پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی از بسته های تشویقی این نهاد به شمار می رود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.