• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

پیشبرد پروژه‌های مهم کرمانشاه نیازمند کمک مجمع نمایندگان است

  • کد خبر : 13530
  • 13 مهر 1399 - 6:12
پیشبرد پروژه‌های مهم کرمانشاه نیازمند کمک مجمع نمایندگان است

استاندار کرمانشاه گفت: پیشبرد بسیاری از پروژه‌های مهم کرمانشاه نیازمند کمک و همراهی مجمع نمایندگان استان است. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایسنا؛ هوشنگ بازوند،  در دیدار با مجمع نمایندگان با بیان اینکه برخی از پروژه‌های مهم استان برای خروج از رکود فعلی نیازمند کمک مجمع نمایندگان استان است، اظهار کرد: یکی از […]

استاندار کرمانشاه گفت: پیشبرد بسیاری از پروژه‌های مهم کرمانشاه نیازمند کمک و همراهی مجمع نمایندگان استان است.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایسنا؛ هوشنگ بازوند،  در دیدار با مجمع نمایندگان با بیان اینکه برخی از پروژه‌های مهم استان برای خروج از رکود فعلی نیازمند کمک مجمع نمایندگان استان است، اظهار کرد: یکی از این پروژه های مهم کرمانشاه، طرح بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی است که پیشرفت آن طی این مدت به بسیار اندک بوده است.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز است که در صورت موافقت دکتر نوبخت(رییس سازمان برنامه و بودجه)، با تشکیل یک کنسرسیوم از بانک ها، می توان اعتبارات لازم آن را تامین کنیم و پروژه را در یک بازه زمانی سه ساله تکمیل کنیم.

بازوند اظهار کرد: بخش خصوصی هم مایل به مشارکت در این پروژه است ،ولی بیمارستانی با این وسعت بهتر است دولتی باقی بماند تا اقشار ضعیف هم بتوانند از خدمات بسیار متنوع و گسترده آن بهره مند شوند.

بازوند در ادامه به سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اشاره و عنوان کرد: در این سفر ۲۵۵۷ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پروژه های کلیدی استان در حوزه‌های تولیدی، اقتصادی عمرانی، خدماتی، ورزشی و … قرار داده شد.

وی ادامه داد: هزار میلیارد تومان از این اعتبار به تکمیل ۱۷ پروژه کلیدی با پیشرفت مناسب استان از جمله دو بانده کردن جاده های هرسین – نورآباد، بیستون – سنقر و کرمانشاه – کامیاران، پروژه باغ موزه دفاع مقدس، تصفیه خانه کرمانشاه، آبرسانی به پاوه و تکمیل هشت پروژه ورزشی اختصاص یافته است.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین ۱۴۵۰ میلیارد تومان برای پروژه های جهش تولید در حوزه های عمرانی و تولیدی اختصاص یافته است.

وی اداد: علاوه بر اینها انعقاد تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکن محرومین و اختصاص ۴۷ میلیارد تومان برای توسعه شبکه دیجیتالی صدا وسیما از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه به رشد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر در زمینه واگذاری زمین در شهرک های صنعتی، شاهد رشد سالانه بالای ۹۰ درصد هستیم که نشان از صحیح بودن هدف گذاری های بخش اقتصادی استان است که با وجود تحریم ها و بحران کرونا اتفاق افتاده است.

وی افزود: علاوه بر ۵۲ میلیاردتومان کمک های فنی و اعتباری سال جاری، در سفر دکتر نوبخت هم مبلغ دیگری هم به این اعتبار افزوده شد و مجموع آن به ۱۱۶ میلیارد تومان رسید که یک مشوق بسیار جذاب برای جذب سرمایه گذاران است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.